    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Date: Sat, 19 May 2018 15:56:30 +0200
    <pdgfbu$c52$1@node2.news.atman.pl> <pdgqgq$sdq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pdgsbo$t40$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5afbfaac$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhidu$66t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1eazkzwf75v5r$.gmxzhs7vliul$.dlg@40tude.net>
    <pdi723$ehi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pdk8ai$8pd$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <pdkh1p$4jm$1@node2.news.atman.pl>
    <pdmf94$4te$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <pdn9p0$dij$1@node1.news.atman.pl>
    <js4p8fcglw64.12nxv85ppd3ch$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2018-05-19 o 13:18, J.F. pisze:

    > selfie nie mialo GPS w tagach ?

    Miało i o tym było info jakie to teraz wszystkomające komórki i jakie
    skutki :).
    OIDP jakiś bardzo nowoczesny/drogi był ten helikopter (w każdym razie w
    porównaniu ze środkami użytymi do jego kompletnego zniszczenia).

    Niedawno widziałem jakies info, że jakaś aplikacja do biegania i zapewne
    oceny zużytych kalorii, zyskanego zdrowia itp. (nie znam się, nie
    zdarzyło mi się jeszcze zainstalować czegokolwiek na komórce)
    opublikowała mapę świata ze ścieżkami którymi biegają użytkownicy i w
    ten sposób ujawniło się kilka dotychczas nikomu nie znanych, tajnych baz
    wojskowych włącznie ze strukturą dróg, ścieżek na ich terenie.

    P.G.