  • Data: 2017-06-26 20:25:56
    Temat: Re: A tym czasem w play...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-26 o 15:48, ALEX MR pisze:

    > A po co? Przerabiam w praktyce od samego początku :-)

    Chyba że tak. Skoro wystarcza tylko jeden, to faktycznie nie ma czym się
    przejmować.
    Bo ja w Playu używałem sieci czterech operatorów.
    Bywało, że w ciągu jednego dnia przełączałem telefon kilkukrotnie.
    Sam Plus by mi nie wystarczył, najczęściej korzystałem z Orange i Plusa.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/