  • Data: 2017-07-01 20:03:52
    Temat: Re: A tym czasem w play...
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX MR <k...@s...us> wrote:
> [...]
    (ciach)

    > Nie może być.

    Dlaczego? Jeśli odsuniemy względy finansowe (rentowność przedsięwzięcia) na
    drugi plan to zbudowanie sieci o pokryciu 100% (nawet w kontekście
    całkowitej powierzchni kraju, a nie ludności) jest całkowicie realne.
    Pomijam oczywiście ewentualne tereny wojskowe objęte zakazem jakichkolwiek
    cywilnych transmisji (ale w takie miejsca szary obywatel i tak nie ma
    wstępu ani potrzeby odwiedzenia).

    > I nadal ma.

    Nadal kryje 99,9% ludności czy powierzchni kraju? Jeśli to pierwsze -
    bardzo możliwe, jeśli to drugie - mam duże wątpliwości.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)