  • 1. Data: 2013-05-15 18:57:24
    Temat: A4 do przodu
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    A to zrobili niespodziankę... jeszcze rano pojechałem do Krakowa jedną
    nitką z Wierzchosławic do Brzeska, a powrót już autostradą prawie pełną
    gębą.
    Na tyle na ile przejechałem wszystkie autostrady po Polsce, to optycznie
    i krajobrazowo jak zjadą stąd ostatnie koparki, wydaje się że ten
    odcinek między Bochnią a Tarnowem jest najładniejszy z tych jakie do tej
    pory widziałem.
    Inna sprawa, że nie wiem czemu ale zawsze za Bochnią zaczynam przysypiać :)
    Swoją drogą zastanawiam się jakimi plakatówkami oni malowali te pasy na
    całym odcinku od Szarowa, w wielu miejscach są już kompletnie starte.

  • 2. Data: 2013-05-16 01:35:13
    Temat: Re: A4 do przodu
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-05-15 18:57, Pablo pisze:

    > Inna sprawa, że nie wiem czemu ale zawsze za Bochnią zaczynam przysypiać :)
    > Swoją drogą zastanawiam się jakimi plakatówkami oni malowali te pasy na
    > całym odcinku od Szarowa, w wielu miejscach są już kompletnie starte.

    Tez jechalem dzis tamtedy, i to samo mi sie w oczy rzucilo.. Pewnie
    paproki za bardzo farbe rozcienczyly przy malowaniu ;) Ps niech mnie
    ktos oswieci, dlaczego nie stosuje sie powszechnie "kocich oczu"?
    Przynajmniej dla mnie, jazda w nocy dzieki nim to spore ulatwienie. A
    koszt ich wprawienia przy budowie/remoncie drogi jest chyba jakis znikomy..

  • 3. Data: 2013-05-16 10:51:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" napisał w wiadomości
    >A to zrobili niespodziankę... jeszcze rano pojechałem do Krakowa
    >jedną nitką z Wierzchosławic do Brzeska, a powrót już autostradą
    >prawie pełną gębą.

    Jakzesz to tak, bez premiera, bez ministra, bez bankietu ? :-)

    Za to A1 do tylu.
    Alpine Bau zerwala kontrakt na most w Mszanie.

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-alpine-bau-wyc
    ofala-sie-z-budowy-mostu-na-a1-to-kolejna-komp,nId,9
    67410

    J.

  • 4. Data: 2013-05-16 16:03:12
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    On 2013-05-15 18:57, Pablo wrote:
    > A to zrobili niespodziankę... jeszcze rano pojechałem do Krakowa jedną
    > nitką z Wierzchosławic do Brzeska, a powrót już autostradą prawie pełną
    > gębą.

    Czy zjazd w Brzesku nadal jest zamknięty?

    Piotr

  • 5. Data: 2013-05-16 20:57:56
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-16 16:03, Uncle Pete pisze:

    > Czy zjazd w Brzesku nadal jest zamknięty?
    >
    > Piotr

    Oficjalnie tak, ale zauwazylem, ze dosc wielu kierowcow jednak stamtad
    zjezdza.
    Dawno tam nie jechalem, ale pamietam, że zaraz za wyjazdem mozna pokusic
    sie o objazd osiedlowymi uliczkami.