eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAB=47 › Re: AB=47
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!border2.nntp
    .ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: AB=47
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e52f434$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <r30801$o32$1$Adam@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e5400e4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e58370c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: PiotRek <b...@g...pl>
    Date: Thu, 27 Feb 2020 23:16:37 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 200226-0, 2020-02-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <5e583fbc$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.105.220
    X-Trace: 1582841788 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17350 79.191.105.220:52824
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242264
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-02-27 o 23:08, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan PiotRek napisał:
    >
    >>> Te patałachy nie potrafią nawet po nazwie przystanku (w Warszawie
    >>> każdy przystnek komunikacji miejskiej ma swoją nazwę)! A to przecież
    >>> miejskie centrum alarmowe.
    >>
    >> Ale przecież lokalizują po miejscu, w którym znajduje się telefon
    >> komórkowy, z którego się do nich dzwoni. Tzn. powinni (może to działa
    >> tylko w teorii albo wtedy jeszcze nie działało). Nie zlokalizowali?
    >> No to faktycznie patałachy...
    >
    > Nie powinni. Nie powino się takich danych zbierać bez wyraźnej zgody
    > rozmówcy, ani bez potrzeby. A tu potrzeby nie ma, bo to co sieć może
    > dostatczyć, jest mniej dokładne od tego, co da się ustalić w trakcie
    > rozmowy. To w ogóle nie jest problem techniczny. Chodzi o to, że oni
    > nie chcą pomóc, a dzwoniących traktują jak intruzów.

    Wg Ciebie nie powinni, wg ustawy - powinni.

    Ustawa z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego

    Tekst ujednolicony jest tutaj:
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    130001635/U/D20131635Lj.pdf

    a tam napisano:

    Art. 14. 1. Centrum uzyskuje nieodpłatnie, za pośrednictwem centralnego
    punktu systemu powiadamiania ratunkowego, o którym mowa w art. 78 ust. 4
    pkt 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne,
    informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało
    wykonane połączenie do numeru alarmowego 112 albo innego numeru
    alarmowego, oraz dane dotyczące abonenta, o których mowa w art. 78 ust.
    2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

    --
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: