eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
  • Data: 2019-12-07 11:17:24
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5dea9123$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Ależ skąd -- to IMO standardowa ;) pomoc ;) supportu Asusa.
    > Dwakroć zaproponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych... ;)
    > Raz (przed laty) niepotrzebnie, teraz chyba też niepotrzebnie...

    Po gwarancji to oni faktycznie mogą tylko takie rzeczy doradzać. Nie
    sądzisz chyba że ktoś z tej firmy będzie korespondencyjnie próbował
    naprawiać w bardziej zaawansowany sposób telefon na który skończyła się
    gwarancja.. i sam serwis firmowy to nie jakieś tworzenie cudów,
    programowo robią tylko reset do ustawień fabrycznych, ew wgrywają nowego
    Androida.

    > Też bym zażądał.

    Czyli wychodzisz z założenia że można sprzedawać bat ukręcony z g*na i
    nie brać żadnej odpowiedzialności za jego jakość?

    > Nie jest mi potrzebny. Nie dążę do panowania nad światem...

    W świetle tego co pisałeś wcześniej potrzebujesz panowania nad telefonem.

    > Nie miałem żadnej tapety -- po co męczyć oczęta...
    >
    > -=-
    >
    > Asus Max zgasł na mych rękach...
    > Obwieścił, że nie może zamontować partycji cache, nieco
    > przygasł, ale dawał się czytać, po czym zostało już samo
    > podświetlenie, które zgasiłem wyłącznikiem... Nie tylko
    > nie zdołałem już włączyć, ale nawet nie mogę ładować...
    >
    > Uprzedzając rady blondynek -- zasilacz i przewód
    > są sprawne, poprawnie podłączone...
    >
    > Odłączyłem na chwil kilka akumulator, by ewentualnie
    > zresetować, ale i to nie pomogło... Może coś zewrzeć
    > po odłączeniu akumulatora?...

    Być może problem leży po stronie zasilania. Sam miałem taki przypadek z
    tabletem. _Ekstremalnie_ rozładowana bateria i sprzęt nie reaguje na
    nic, także na podłączenie gniazdkowego zasilania, wielokrotne przeróżne
    próby na nic - tablet wydawał się martwy. Rzuciłem w kąt i przy
    najbliższej okazji chciałem oddać do komisu. Przez zupełny przypadek
    podłączyłem przez usb z kompem... i tablet ożył, bateria zaczęła się
    ładować, system uruchomił się bez żadnych problemów.

> [...]
    > Potrzebowałem kogoś, kto znał i używał ADB... Zanim nauczyłem
    > się ADB, Asus zgasł... Zanim zgasł, miałem pożądany wynik:
    >
    >  List of devices attached
    >  G5AXB7304490RWX device
    >
    > czy jakoś podobnie...
    >
    > -=-
    >
    > Nie pociąga mnie rootowanie, skoro niewiele wiem o Linuksie
    > i Androidzie... Byłoby mi potrzebne chyba tylko do korygowania
    > czasu telefonu -- synchronizowania z NTP i GPS...
    >
    > Gdy dorosnę do potrzeby rootowania telefonu -- może kiedyś zrootuję...
    > Mnie ogólnie nie pociąga władza dla władzy... Nie ma to związku z

    W jakimś dziwnym kontekście rozpatrujesz to nadanie sobie praw
    administratora nad telefonem. Zupełnie jak prawicowcy względem prawa do
    aborcji - danie komuś szansy na wybór przedstawiają jako przymus do
    czegoś. Tak samo nie pojmuję dlaczego upierasz się aby potencjalne
    naprawy softu wykonywać za pomocą wiersza poleceń.

    A było mi Bestie sprzedać, pewnie do dzisiaj by się cieszyła pełnia
    życia.. A co do Asusa i odcisków palców na ekranie, doradzam jakąś folię
    na ekran.