eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
  • Data: 2019-12-06 19:58:25
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5dea9123$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Ale tylko gdy sprzęt na gwarancji.

    Ależ skąd -- to IMO standardowa ;) pomoc ;) supportu Asusa.
    Dwakroć zaproponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych... ;)
    Raz (przed laty) niepotrzebnie, teraz chyba też niepotrzebnie...

    > A i to niepewne, jaka to nieużyta firma świadczy mój
    > przypadek - po pół roku od zakupu laptopa trzeba było
    > wymienić klawiaturę na której pozacierały się litery.
    > Asus stwierdził że to "tylko kosmetyka" i zażądał zapłaty.

    Też bym zażądał.

    > E, z czego ta postawa Danuśki Jurand odbitej z rąk
    > Krzyżaków przez Zbyszka? Naprawdę nie ma się czego
    > bać - sam root nie ugryzie.

    Nie jest mi potrzebny. Nie dążę do panowania nad światem...

    > Nad światem możne i zdołasz, w telefonie możesz sobie
    > co najwyżej zmienić tapetę na ekranie.;-)

    Nie miałem żadnej tapety -- po co męczyć oczęta...

    -=-

    Asus Max zgasł na mych rękach...
    Obwieścił, że nie może zamontować partycji cache, nieco
    przygasł, ale dawał się czytać, po czym zostało już samo
    podświetlenie, które zgasiłem wyłącznikiem... Nie tylko
    nie zdołałem już włączyć, ale nawet nie mogę ładować...

    Uprzedzając rady blondynek -- zasilacz i przewód
    są sprawne, poprawnie podłączone...

    Odłączyłem na chwil kilka akumulator, by ewentualnie
    zresetować, ale i to nie pomogło... Może coś zewrzeć
    po odłączeniu akumulatora?...

    -=-

    Nie próbowałem rootować -- bo mi root nie był potrzebny...
    (więc raczej nie zaszkodził program wskazany przez Ciebie;
    BTW -- możesz go skanować za pomocą strony WWW VirusTotal)

    Nie próbowałem też niczego deinstalować, gdy gasł... (więc
    nie jakaś deinstalacja go rozwaliła) Chciałem przerzucić
    wszystko z telefonu do laptopa, by obejrzeć to, co tam jest
    i gdzie jest, po czym odinstalować to, co uznałbym za duże
    (by nie odinstalowywać wielu aplikacji dla uzyskania sporej
    ilości wolnego miejsca na ,,dysku'') i nieistotne...

    Teraz szukam raczej ;) dokumentacji serwisowej... ;)
    (z niezłym skutkiem ;) -- na Allegro można kupić
    uszkodzone części Asusa Maxa)

    Zżyłem się z tym telefonem niemal jak z żywą istotą...
    Świetna jakość rozmów, automagiczne nagrywanie, IMO
    dobra camerka, odporny na wstrząsy... Akumulator
    ładowałem średnio dwa razy dziennie... Odbiornik GPS
    nieco ;) irytujący podczas niezbyt dobrej pogody...

    Monster był parodią smartfonu, Ace -- zabawką,
    Overmax był wykonany z guana...

    -=-

    BTW Monstera -- odłożyłem go jako sprawny, choć potłuczony, ale
    po jakimś czasie (niedotykania, niewstrząsania, nieładowania)
    nie zdołałem już go włączyć...

    -=-

    Ekran Monstera jest czyściuteńki, zaś ekranu Asusa Maxa
    nie potrafię wyczyścić -- jest zasmarowany palcami...

    -=-

    Dzięki za dobre chęci, ale rootwanie nie było mi po drodze.
    Potrzebowałem kogoś, kto znał i używał ADB... Zanim nauczyłem
    się ADB, Asus zgasł... Zanim zgasł, miałem pożądany wynik:

    List of devices attached
    G5AXB7304490RWX device

    czy jakoś podobnie...

    -=-

    Nie pociąga mnie rootowanie, skoro niewiele wiem o Linuksie
    i Androidzie... Byłoby mi potrzebne chyba tylko do korygowania
    czasu telefonu -- synchronizowania z NTP i GPS...

    Gdy dorosnę do potrzeby rootowania telefonu -- może kiedyś zrootuję...
    Mnie ogólnie nie pociąga władza dla władzy... Nie ma to związku z lękiem...

    --