    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Date: Sun, 2 Oct 2016 10:43:47 +0200 (CEST)

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Ile chcesz wydac na telefon?

    Wziąć zwyczajnie od operatora w ramach abo, jakiegokolwiek, który
    da najtaniej :) jak dotąd korzystam jedynie z prepaid'ów ale
    ponieważ i tak trzeba zarejestrować więc jaka różnica,
    przynajmniej aparat dorzucą na raty ;)

    Widzę że przykładowo Orange proponuje
    takie ciekawe modele (i w tym segmencie cenowym chcę wybierać):

    LG Xpower
    Orange (ZTE) Neva 80
    Xperia X4 Aqua
    Xperia XA

    polecisz któryś?

    Jeszcze wyznam że telefon po zakupie chcę poddać
    intensywnej obróbce: root, TWRP, custom ROMy z XDA-developers i
    takie kwiatki ;)

    A znaczy to że można mieć problem z gwarancją, więc który z modeli
    najrzadziej ląduje w serwisach gwarancyjnych?
    Wiadomo że najlepsze wsparcie od xda-developers ma Xperia m4, ale
    także jak ludzie piszą jest NIEZWYKLE AWARYJNA i podczas
    gwarancji kilka dobrych razy bywa wymieniana albo płyta główna
    albo cały aparat, słowem SYF (i jeszcze dochodzi intensywne
    sprawdzanie czy kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, ze
    względu na rzekomą "wodoszczelność")

    Jeszcze kryterium są SPRZĘTOWE przyciski pod ekranem, wiem ze
    sprawa gustu ale ja osobiście wolę mieć ekran przeznaczony
    jedynie do kontentu i nie ciągle łapać wysuwający się (albo i nie
    ;P jak ma fochy) software'owy navigation bar,
    i niestety chyba tylko Neva80 je ma z powyższych, ale najgorsze że
    nie ma jak tego sprawdzić bo serwisy internetowe skrzętnie
    pomijają taką informację a ze zdjęć trudno ocenić gdyż
    współczesny trend w design jest taki że nie widać przycisków
    sprzętowych dopóki się nie zaświecą :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/