  • 11. Data: 2013-09-04 15:12:46
    Temat: Re: Aby kupując diesla zyskać, a nie stracić...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Dokładnie tak. Tylko uważać przy zakupie, bo była wersja z wtryskiem
    > zjebensa.
    > No i ma niebagatelną wadę - fabrycznie brak mu IC w większości aut, w
    > których był montowany.

    Ja mam z "ftryskami zjebensa" i nie narzekam...

  • 12. Data: 2013-09-04 18:47:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.09.2013 10:53, yabba pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:l05jo0$qep$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie rozumiem. W fabryce zabrakło IC i żeby nie zatrzymywac produkcji
    > wypuszczali egzemplarze z biezamontowanym IC?

    Co to jest ic?

    ToMasz

  • 13. Data: 2013-09-04 21:37:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-04 10:51, J.F pisze:
    > A co ma odma do wtryskow ?

    nie znam sie, ale skoro przewod odmy prowadzi do wtrysków to chyba cos ma...

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2013-09-04 23:14:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-04 21:37, the_foe pisze:

    > nie znam sie, ale skoro przewod odmy prowadzi do wtrysków to chyba cos
    > ma...

    Przewód odmy do wtrysków???

    Chyba, że w parowozie ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 15. Data: 2013-09-04 23:29:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-04 15:12, Kamil 'Model' pisze:

    > Ja mam z "ftryskami zjebensa" i nie narzekam...

    Bo są tacy co jeżdżą i tacy co pchają. Znasz to chyba z forum pkp. ;)
    Z siemensem problem jest przy regeneracji. Wychodzi "cokolwiek" drożej,
    ztcw.
    BTW. Też tak odczuwasz brak ICka przy upałach?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2013-09-04 23:30:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-04 18:47, ToMasz pisze:

    > Co to jest ic?

    Intercooler, czyli chłodnica powietrza dolotowego.

  • 17. Data: 2013-09-05 00:12:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > nie znam sie, ale skoro przewod odmy prowadzi do wtrysków to chyba cos
    > ma...

    Przewód od odmy do wtrysków...
    To chyba jednak mama to fryzjera.... wróć! do ASO pojecha... wróć!
    zalawetowała Mercedesa.
    Ty masz pojęcie, o czym piszesz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2013-09-05 01:48:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-04 23:14, Adam pisze:

    > Przewód odmy do wtrysków???
    >
    > Chyba, że w parowozie ;)

    nie wiem, nie znam sie, powtarzam to co uslyszalem. Na allegro takie cos
    sprzedaja i na forach o tym mówia i nikt zjebki nie robi:

    http://allegro.pl/odma-wtrysku-fiat-seicento-0-9-i35
    24330428.html
    http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=17466
    http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?thread_
    id=32147
    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=485553

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2013-09-05 08:12:58
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > ztcw.
    > BTW. Też tak odczuwasz brak ICka przy upałach?

    Hehe. Znam takie przypadki...Zjebens podobno nie jest regenerowalny...
    Póki co nic się nie dzieje z Moim 307SW...
    Oj przy upałach bardzo brakuje IC'ka, zresztą te 90KM to troszkę zbyt
    mało dla ciężkiej krowy jaką jest 307SW...Ale ten sam silnik mam w
    206'tce Żony i tam to już fajnie zapiernicza...

  • 20. Data: 2013-09-05 09:18:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem, nie znam sie, powtarzam to co uslyszalem. Na allegro takie cos
    > sprzedaja i na forach o tym mówia i nikt zjebki nie robi:

> [...]

    W żargonie technicznym słowo "wtrysk" w starszych silnikach benzynowych (a o
    takich jest mowa w linkach, które podałeś) oznacza zupełnie coś innego niz
    "wtrysk" w silnikach Diesla.
    Odma jest to wężyk łączący skrzynię korbową z wlotem powietrza do silnika. W
    starszych benzyniakach była podłączana do obudowy urządzenia wtrysku
    jednopunktowego (w skrócie wtrysk). W dieslach idzie do obudowy filtru
    powietrza. I nigdzie nie styka się z wtryskami, które podają paliwo
    bezpośrednio do cylindra.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba