  • Data: 2019-12-12 06:29:12
    Temat: Re: Adam Słodowy nie żyje...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-12-12, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
    > Dzisiaj Adam Słodowy może wydawać się anachroniczny. Każdy człowiek
    > dysponuje dostępem do praktycznie całej wiedzy opublikowanej przez
    > ludzkość, do narzędzi wyszukiwania w tej wiedzy tego co potrzebne, do
    > materiałów i narzędzi które Słodowemu się nie śniły, można tak długo
    > wyliczać.

    MZ nie jest anachroniczny. Nie dalej jak w zeszłym tygodniu zrobiłem
    sobie mini-komorę próżniową do badania efektów cieplnych przy zgrzewaniu
    laserem, wykorzystując cześci z łożyska kulkowego (zostało mi z
    jakiegoś wczesniejszego projektu). To jest dokładnie to czego uczył
    Słodowy - zastanów sie, jak można zrobić coś w oparciu o materiały,
    które masz dostępne.

    > Ja myślę że jego największa zasługa to nauczenie wielu ludzi wiary we
    > własne możliwości. Zrób to sam, dasz radę. Trzeba coś zaprogramować,
    > to się naucz, w jedną noc opajujesz pythona. Trzeba coś narysować albo
    > zamodelować w skomplikowanym programie to obejrzyj kilka tutoriali, w
    > parę godzin ogarniesz. Wystarczy zrozumieć prosty przekaz Słodowego i
    > okazuje się że wszystko się da zrobić.

    Na pewno też, choć chyba do takiego przekazu trochę trzeba dojrzeć i samemu
    popracować.

    --
    Marcin