  • Data: 2017-05-23 14:55:56
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eee4ec2a-b697-4ecf-9a8b-bbff023f077e@go
    oglegroups.com...
    >Dzxiwi mnie jednak ciągle to że wszyscuy do 1,9 jtd zalecają aku min
    >72Ah/600A
    >A u mnie 55Ah/480A min 5 lat działał i nigdy w zimę nawet problemu z
    >odpalaniem nie miałem.
    >I tez jakiś "bezfirmowy"(chyba że qap to jakiś potentat w aku jest)

    A prawdziwa zime przezyles ? Takie co najmniej -20 ?
    Diesel ma troche wieksze wymagania na prad, ale prawde mowiac, to tez
    mi sie wydaje, ze mniejszy by wystarczyl.

    No coz - mamy zagwozdke - byl za maly i dlatego tylko 5 lat wytrzymal,
    czy byl w sam raz i dlatego az 5 lat wytrzymal :-)

    Bo zywotnosc przecietnego akumulatora ... tak od 3 do 10 lat :-)

    Kiedys roznice w cenie nie byly duze, to na wszelki wypadek wstawialem
    wiekszy, teraz to sie zastanawiam czy warto przeplacac :-)
    Ale z tego co piszesz, to znow roznica w cenie nie jest duza.

    Co do firmy - IMO, akumulator to na tyle stara technologia, ze kazda
    firma potrafi zrobic poprawny.
    Tylko musi chciec :-)

    J.