  • Data: 2014-08-29 05:04:08
    Temat: Re: Akumulator o niskiej masie
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Aug 2014 13:27:38 -0700 (PDT), m...@g...com
    wrote:

    >Witam,
    >Czy spotkał sie ktoś z możliwością zakupu akumulatora o obniżonej masie ?
    >Kiedyś czytałem ze topowe wersje mercedesow (sls, najnowsza s63 amg) maja taki
    właśnie akumulator. Dzięki temu są lżejsze o kilkanaście kilo. W artykule opisywano
    ile masy na czym zaoszczedzono. No i aku był jednym z elementów.
    >Efekt mniejszej masy uzyskano stosując inna technologie budowy, mająca lepszy
    współczynnik pojemności energetycznej do masy niż w klasycznym akumulatorze. Nie
    jestem pewien czy nie był to akumulator litowo jonowy.

    >I teraz pytanie:
    >Czy ktoś spotkał ofertę sprzedarzy akumulatora wykonanego właśnie w takiej
    technologii, mającego niska masę ?
    >Czy też tylko mercedes wpadł na ten prosty sposób polepszenia ekonomiki i dynamiki
    samochodu ?

    >Pozdrawiam,
    >M.

    http://www.jegs.com/p/Lithium-Pros/Lithium-Pros-12-V