    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulatorki AA i AAA Eneloop
    Date: Wed, 13 May 2020 16:35:22 +0200

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kiedyś kupiłem 2 aku (LiOn zamiast NiMH) zamienniki do C35
    >("kultowa" komórka). Jeden z nich kumplowi chyba z 8 lat służył,
    >aku przeżył "zestarzenie moralne" telefonu. A komórki wymagające.

    Komorki wymagajace. NiMH po kilku latach uzywania w C35 juz nie
    wyrabialy.
    Napiecie prawidlowe, prad zwarcia 11A, a komorka gdzies przy probie
    komunikacji z BTS gasnie.
    To ile ona pradu ciagnie ?

    Ale ME45 to baterie li-ion zajezdzal.
    Poltora roku, i pojemnosc spada do polowy.
    Marki rozniste, bo przeszedlem na zamienniki.

    Ciekawe na ile to wina algorytmu ladowania.

    J.