    Subject: Re: Akumulatory 18650
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 22 Aug 2015 09:34:24 +0200

    W dniu 2015-08-22 o 08:31, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    na zasilaczu się zmienia z czerwonej na zieloną, bo zasilacz widzi że prąd spada do
    zera. Właściwie to przez chwilę bardzo szybko miga czerwony/zielony, widać że się
    sterownik nie może zdecydować czy jeszcze pompować ampery, czy już wystarczy :-)

    więc jak coś jest nie tak to się wybrzuszają. Okrągła bańka (np 18650) będzie
    trzymać, nic nie kwiknie, aż nagle eksploduje bez ostrzeżenia. Ona ze swojej natury
    jest ciśnieniowa, ale to jest cienka blaszka, na dodatek pomału od środka korodująca,
    więc jakby co, to może nie zdążyć się widocznie wybrzuszyć, tylko od razu srrrru!

    > Wysyłasz do JN z dobrymi, dostajesz zgodę na CE, a potem w ramach dopuszczalnych
    drobnych zmian konstrukcyjnych stosujesz tańsze zamienniki. Powszechna praktyka.

    W instrukcji napisali, zeby ladowac baterie na ognioodpornej powierzchni
    w wentylowanym pomieszczeniu.
    To nie jest optymistyczna wiadomosc.
    Widac sami nie sa pewni swojego wyrobu.

    WM