  • Data: 2015-08-24 11:33:54
    Temat: Re: Akumulatory 18650
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 10:57:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale po co ? Wiertartka prawdopodobnie JN nie wymaga, sam wystawiasz
    > deklaracje,
    > a nawet jak wymaga, to co - myslisz, ze tansze zamienniki sie w czasie
    > badan zapala ?
    > Oby, bo wtedy nie poniesiesz strat.

    Nie wiem jak wyglądają moduły zgodności w dyrektywach którymi się nie zajmuję, może i
    przy wkrętarce nie ma JN, ale domyślam się że jak pod CE jest czterocyfrowy numerek,
    to JN była (kwestia w jakim zakresie). Na moim gejfonie jest 0682, czyli jakiś
    Cetecom.

    Pytasz po co się wprowadza zmiany konstrukcyjne/materiałowe w produkcie? Poważnie nie
    wiesz?