  • Data: 2015-08-24 12:02:07
    Temat: Re: Akumulatory 18650
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 10:57:34 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie wiem jak wyglądają moduły zgodności w dyrektywach którymi się nie
    >zajmuję, może i przy wkrętarce nie ma JN, ale domyślam się że jak pod
    >CE jest czterocyfrowy numerek, to >JN była (kwestia w jakim
    >zakresie). Na moim gejfonie jest 0682, czyli jakiś Cetecom.

    Urzadzenia radiowe wymagaj JN.
    Czyli telefony, wszelkie urzadzenia z wifi, Bluetooth, piloty do bram
    garazowych itp.
    Ale wiertarka radia nie ma.

    >Pytasz po co się wprowadza zmiany konstrukcyjne/materiałowe w
    >produkcie? Poważnie nie wiesz?

    Mi chodzi tylko o to, ze jesli chodzi o akumulatory, to mogliby
    spokojnie wyslac do badan docelowa wersje.
    Zapewne badania przejda.
    No chyba, ze ich producent zapomnial jakiegos papierka, na ktory JN
    zwroci uwage.

    J.