  • 31. Data: 2017-07-06 20:06:16
    Temat: Re: Algorytm hex,dec<->liczba
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 6 lipca 2017 17:05:25 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
    > oooooooooooo... patch-ek?
    > no facet widzę, że trzymasz normy... euro normy!

    Tak w ogóle, to bym zalecał Ci większe zastanowienie nad sobą, celami jakie masz,
    konsekwencjami jakie są możliwe na sądzie ostatecznym (on na pewno będzie).
    Bo rzucając się do każdego marnotrawisz tylko czas i generujesz sobie negatywną karmę
    (jeśli wiesz czym ona w ogóle jest).
    Natomiast na sądzie ostatecznym Cię prześwietlą i się zastanów na dzień dzisiejszy -
    co oni mogli by Ci zafundować w zamian?
    Powiem Ci, że skala jest szeroka: od awansu do supercywilizacji (raju), przez kolejne
    dziadowskie życie na planecie takiej jak ta, wcielenie w murzyna (jak by np. wyszło,
    że głównie interesował Cię sex i taniec), lub nawet wcielenie w małpę, albo inne
    zwierzę jeśli nie stać cię było na bycie człowiekiem...

    Dobrze Ci radzę byś się opamiętał, bo te teksty o UE, PO i PIS są gówno warte i liczą
    się prawdziwe dokonania, czyli: na polu naukowym (min. to dobre wykształcenie i
    bystry umysł - sprawdzają to), nirwana zapracowana (czyli mile widziana jest
    długotrwała, ciężka praca - to praktycznie gwarancja dostania się z Ziemi do raju),
    społecznym (czy coś robiłeś dla ogółu), rodzinnym (dzieci) i osobistym (zgłębiane
    zainteresowania). Oni tam nawet pytają o to czy ktoś podróżował (choć trudno mi
    powiedzieć dlaczego uważają to za ważne).

  • 32. Data: 2017-07-06 20:20:55
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znudziło mi się to ciągłe jebanie dżołkmai ze strefy - przestałem
    zajmować się i elektroniką i informatyką, jak Ktoś chce coś napisać o
    propagandzie to zapraszam!

  • 33. Data: 2017-07-06 20:21:54
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przecież Ci napisałem, chciałbym odbudować model europejczyka...

  • 34. Data: 2017-07-06 20:36:28
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    powiem Ci jeszcze, że nie ogarniam tego europejskiego modelu...
    od zawsze uważałem, że robimy coś najlepiej jak się da i się problemu
    pozbywamy...
    a tu kurwa europa...
    sto milionów paczy - przy czym co piąty wymaga totalnego
    przeinstalowania wszystkiego...
    jakaś jebana drukarka którą trzeba tysiąc razy naprawiać sznurkiem...
    jakiś kurwa jebany sklep w którym co miesiąc trzeba przerabiać
    instalację wpierdalając się w stare kable bo nikomu nie chciało się
    zrobić dokumentacji (to jak u liderów programowania)...
    kurwa jakiś jebany powski blok w którym zainstalowali czujniki
    mikrofalowe i kurwa ja mam coś zrobić, bo się włączają jak ktoś łazi w
    swoim mieszkaniu...
    jakiś kurwa intelektualista popis/eu co nie odróżnia B do b za co
    dostaje zasłużone granty każe mi naprawić sznurkiem laptopa... a do tego
    jego liderzy sugerują - użyj opalarki...
    sory, ale ja to widzę inaczej niż liderzy...

  • 35. Data: 2017-07-06 20:48:38
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a jakie masz te katolickie opnie o tzw. cfelonku?
    np. takie cfelonko "widzę cię karo(lku)!" albo takie "kaąrl!" jakie masz
    na ten temat zdanie?

  • 36. Data: 2017-07-07 01:31:00
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał:

    > Niby Polacy to dobra, wykwalifikowana kadra, ale który programista z Polandi
    napisał kompilator?
    > Albo system operacyjny?

    Chyba mowisz o Waszym pokoleniu MWZDM bo w "moich czasach" takich rzeczy bylo troche.
    Chocby o Odrze1024 czy K202 sobie poczytaj. A tam rozne Algole, Fortrany i w pelni
    autorskie OSy.
    Oprocz tego jednym z najbardziej udanych byl jezyk Loglan.
    (IMHO zdecdowanie wyprzedzajacy epoke w ktorej powstal - nawet dzis wciaz
    nowoczesny).

    Zeby docenic "Wasze czasy" odnotowuje i owszem powstanie jezyka Nemerle, ale to
    zaledwie zabawka
    przy dokonaniach ludzi z Elrwo, Mera-Elzab, czy IMUW z "moich czasow".

    > Albo bazę danych?

    Heh. Moj kolega napisal w zwyklym zakladzie produkcyjnym baze danych w
    makroassemblerze na IBM370
    (no fakt ze w wersji RIAD:). Baze danych obsludujaca (o ile pamietam) np. akord w
    zakladzie liczacym
    ok
    15tys pracownikow. Rok 1986.

    PS: Co do ogolnego wydzwieku Twego posta: zgadzam sie, ale widac jak latwo "stracic
    balans" i
    przegiac
    w druga strone.
    PS1: A co Ty zrobiles dla tej wykpiwanej "Polandii" ? Napisales cos nosnego, ze tak
    psioczysz ?

    PS100: Poza tym zdecydowana wiekszosc dobrych/ciekawych jezykow programowania
    powstala
    w Europie a nie w USA. W USA glownie niestety powstawal syf (np. Fortran, C, Perl,
    Tcl itp, itd)

    AK

  • 37. Data: 2017-07-07 01:32:41
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo:

    > przecież Ci napisałem, chciałbym odbudować model europejczyka...

    Czym ?
    Trzeba miec umysl i morale (idee), a nie kibel zamiast glowy.

    AK

  • 38. Data: 2017-07-07 07:45:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 19:46, s...@g...com pisze:

    > To chyba masz poziom jeszcze niższy niż Bronek, bo staram się jasno wyrażać.

    > Ja wcale nie jestem za UE... Choć nie mogę też powiedzieć bym jej nie rozumiał, bo
    to jest proste jak drut: Rozwinięte kraje UE chcą mieć rynki zbytu w zacofanych
    krajach UE i mieć z nich tanią siłę roboczą (na zmywak u siebie i do pracy przy
    taśmie w krajach pochodzenia) i dobre (bo jesteśmy biali) źródła uzupełnień świeżej
    krwi dla swoich społeczeństw. Czyli eksploatują nas gdziekolwiek byśmy się nie udali.
    Niby Polacy to dobra, wykwalifikowana kadra, ale który programista z Polandi napisał
    kompilator? Albo system operacyjny? Albo kompresor plików? Albo bazę danych?

    Akurat znam takich co pracowali przy kompilatorach (nawet tu na grupie
    kiedys bywali), przy systemach operacyjnych (mając dość duży wkład),
    osób pracujących nad silnikiem jakiś niezłych baz danych z Polski nie
    znam, ale to może być przypadek... Obawiam się, że wpadłeś w nastrój
    niedoceniania niektórych. To, że Ty nie znasz, nie znaczy, że takich nie
    ma...

    Kaczus
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 39. Data: 2017-07-07 14:00:35
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, July 6, 2017 at 7:47:01 PM UTC+2, s...@g...com wrote:

    > Niby Polacy to dobra, wykwalifikowana kadra, ale który programista z Polandi
    > napisał kompilator? Albo system operacyjny? Albo kompresor plików? Albo bazę
    > danych?

    Nie chwaląc się, ale specjalistyczną bazę danych do swojej aplikacji
    pisałem wiele razy. Nic w okolicach systemu operacyjnego nigdy nie
    napisałem, ale to jest chyba zadanie dla naprawdę dużego zespołu. Jakieś
    meta-kompilatory które jakąś strukturę danych konwertowały do
    języka C robiłem nieraz. Kompresory pisałem, pewnie że nie były tak
    dobre jak 7zip, ale z większością algorytmów bezstratnej kompresji
    danych miałem do czynienia. A poza tym mam nowy pomysł na sztuczne
    sieci neuronowe, a do tego pomysłu z 10 różnych algorytmów - w żadnej
    książce nie ma nic podobnego. Tyle może pojedynczy programista,
    wyobraź sobie, co może zrobić zespół 30 osób przez kilka lat.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-07-07 17:10:14
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i proszę, wystarczyło puścić bąka,
    a ktoś się wypróżnił:
    "ostre laski ostro opowiedziały się za ostrymi gościami, którzy to ostro
    zdjeli frajaerstwo z ostrych zagadnień ostro programowych"
    no i się wyjaśniło, to wojsko-polskie-sadzeniaki!

    idę się schować ze strachu w jakimś europejskim rynsztoku i może szybko
    zdechnę nie musząc okonkurowywać z euro-wp-liderami... (taki żart)

    tak czy owak, chyba zrezygnuję z aktywności na tej grupie - a moich
    fanów zapraszam na dupostrzelcommowimynie.eu - nie mam za bardzo czasu
    (biegam w poszukiwaniu grantów, zasłużonych grantów) ale z czasem
    postaram się ogarnąć tą stronę...

    P.S.
    jak Ktoś chce to niech mi napisze jak skonstruować tą stronę, coby euro
    się nie "wjebało i rozjebało" [R]?