-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a5cba52$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5a5cba52$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?
Date: Mon, 15 Jan 2018 16:07:49 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19728
Lines: 22
Message-ID: <5a5cc3d0$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.49.250.70
X-Trace: 1516028880 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5162 80.49.250.70:54979
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3323662011
X-Received-Bytes: 1920
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622652
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:5a5cba52$0$5157$65785112@news.neostrada.pl...
> Pacjent YarisI D4D
>
> Czy ta dzisiejsza chińszczyzna się do czegoś nadaje czy lepiej
> regenerować oryginalny alternator.
> Bardziej zależy mi na jakości niż na cenie jak już samochód i tak stoi
> kilka dni w warsztacie.
Dwa razy wymieniałem, zawsze na regenerowany. Raz trwało to tydzień,
poprzez warsztat, za drugim razem samodzielnie zawiozłem do gościa
zajmującego się regeneracją takich rzeczy i zrobił na drugi dzień. Koszt
ok 150 PLN, mniejszy od chińszczyzny o ok 50-60. Oba pojedzily po 3-4
lata, aż do sprzedaży samochodów, bez najmniejszych problemów. Ale było
to ponad 10 lat temu, teraz może być drożej.
Regenerowałbym znowu, gdyby zaszła taka potrzeba.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.18 16:25 J.F.
- 15.01.18 17:26 Shrek
- 15.01.18 22:29 Irokez
- 15.01.18 22:58 Tomasz Pyra
- 16.01.18 09:55 z
- 16.01.18 10:55 J.F.
- 16.01.18 15:09 z
- 16.01.18 23:25 Irek.N.
- 17.01.18 10:00 Budzik
- 17.01.18 10:00 Budzik
- 17.01.18 10:00 Budzik
- 17.01.18 10:12 Shrek
- 17.01.18 11:01 RadoslawF
- 17.01.18 10:59 Shrek
- 17.01.18 23:01 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- 2024-04-30 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=