    Subject: Re: Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 16 Jan 2018 09:55:08 +0100

    Dzięki wszystkim. Tak się bałem że stara dobra procedura z przed 10 lat
    ;-) w zalewie nowoczesnego marketingu już nieaktualna.
    Dalej wymiana porządnego (zepsutego) Bosha na nowe śliczne niewiadomo co
    nie jest dobrym pomysłem.
    Niestety trafiłem na zarobiony warsztat aczkolwiek polecany przez
    kolegów (w sumie dużego wyboru nie miałem jak prąd się kończył)