eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Sat, 22 Jul 2017 18:17:42 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 29
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <okvoqm$6eg$1@dont-email.me> <okvspu$oev$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="ec87ea0c834598d7c3823146632fe61d"; logging-data="1216";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18VpSxmodmQXnHlA+RPksTukmqa1dtVRcw="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:cZxBCW+LYO0P5U1yC1Kt2lVqoyg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721223 pl.misc.samochody:2610991
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Janusz pisze tak:

    > zostaje sam regulator, musisz włożyć go z powrotem do auta i
    > podłączyć, po uruchomieniu mierzysz napięcie masa D+ jak będzie
    > tyle co na aku znaczy masz sam regulator do wymiany.


    Pszemol ty czasem zadajesz pytania jak Identyfikator. Piszesz artykuł
    do Auto Świata? ;)

    Nie napisałeś czy diodka na zagarach świeci, jakie jest napięcie kiedy
    silnik pracuje, czy podmieniałeś regulator napięcia?

    O ile nie zdejmowałeś klemy, nie pożyczałeś prądu komuś, nie skończyły
    się szczotki lub bieżnie to alternator ciężko zepsuć.

    Może tylko nie ma prądu wzbudzenia na wirniku. Regulatory czasem się
    psują.

    Może tylko stacyjka nie podaje napięcia z "lampki" przy zapalaniu.
    W nowych samochodach napięcie to jest tylko kilka sekund. Może tylko
    cienki kabel D+ jest urwany lub zwarty z masą.



    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: