eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Sat, 22 Jul 2017 12:56:42 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <ol03d6$8q9$1@dont-email.me>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <okvoqm$6eg$1@dont-email.me> <okvspu$oev$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 22 Jul 2017 17:52:38 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="fa6689c2c087a4090b2a600bf9094cb1"; logging-data="9033";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+z7S/6i8t1VpEjo57sbzZd"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:/shbydecKbXQMVKXgh298z8Cibw=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721224 pl.misc.samochody:2610993
    [ ukryj nagłówki ]

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA7BABA1B861A7dayrider@localhost.net...
    > Pszemol ty czasem zadajesz pytania jak Identyfikator.
    > Piszesz artykuł do Auto Świata? ;)
    >
    > Nie napisałeś czy diodka na zagarach świeci, jakie jest napięcie
    > kiedy silnik pracuje, czy podmieniałeś regulator napięcia?

    Nie napisałem. Fakt. A po co miałem o tym pisać?

    > O ile nie zdejmowałeś klemy, nie pożyczałeś prądu komuś,
    > nie skończyły się szczotki lub bieżnie to alternator ciężko zepsuć.

    A jednak. Został zdiagnozowany jako niesprawny.

    > Może tylko nie ma prądu wzbudzenia na wirniku.
    > Regulatory czasem się
    > psują.
    >
    > Może tylko stacyjka nie podaje napięcia z "lampki" przy zapalaniu.
    > W nowych samochodach napięcie to jest tylko kilka sekund. Może tylko
    > cienki kabel D+ jest urwany lub zwarty z masą.

    Może to nie z moim zadawaniem pytań jak Identyfikator jest problem
    tylko z Twoim czytaniem jest problem? :-))) Ja nie pytam co mam
    zepsute w aucie, nie próbuję diagnozować - pytam o to jak się typowo
    psuje alternator, który jest w miarę krótko używany, a więc nie ma
    zniszczeń mechanicznych jak szczotki czy bieżnie...

    Podejrzewam uszkodzenie diod prostowniczych i pytam o ich
    parametry - znasz je może?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: