eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator samochodowy - moc ciągła. › Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
    <5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
    <pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl> <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pb57mm$vfn$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <pb5o3p$fcj$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <pb5o3p$fcj$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Date: Wed, 18 Apr 2018 10:57:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5ad7085f$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.106.188
    X-Trace: 1524041823 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 83.26.106.188:62492
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731145
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pb5o3p$fcj$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    wiadomości
    >> Jeszcze troche i pojawia sie ogloszenia " samochod z gaznikiem
    >> kupie, stan obojetny".

    >A wcale się nie zdziwię - dziś jakieś wtryski, gdzie choć trochę inne
    >paliwo i całość szlag trafia. A kiedyś - teoretycznie w starszych
    >autach trzeba było przestawiać zapłon, przy zmianie L.O. paliwa.
    >Ruska benzyna, wg słów żołnierza (to w .pl było), L.O.93, to auto,
    >dwusuw (nominalnie 78/85), czyli Skarpeta, jechał na niej jak
    >marzenie, palił z dotyku, a ciągnął, że chyba TIRy można by holować.
    >Bez przestawiania zapłonu.

    Bo to tylko w jedna strone dziala.
    Za niska LO - bedzie spalanie stukowe, to bedzie zle. Opoznisz zaplon,
    moze wystarczy.

    Za wysoka LO ... nic sie nie dzieje, mozna jechac.
    Mozna przyspieszyc zaplon i podniesc sprawnosc silnika, ale nie
    trzeba.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: