eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator samochodowy - moc ciągła. › Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
  • Data: 2018-04-18 10:57:03
    Temat: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pb5o3p$fcj$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    wiadomości
    >> Jeszcze troche i pojawia sie ogloszenia " samochod z gaznikiem
    >> kupie, stan obojetny".

    >A wcale się nie zdziwię - dziś jakieś wtryski, gdzie choć trochę inne
    >paliwo i całość szlag trafia. A kiedyś - teoretycznie w starszych
    >autach trzeba było przestawiać zapłon, przy zmianie L.O. paliwa.
    >Ruska benzyna, wg słów żołnierza (to w .pl było), L.O.93, to auto,
    >dwusuw (nominalnie 78/85), czyli Skarpeta, jechał na niej jak
    >marzenie, palił z dotyku, a ciągnął, że chyba TIRy można by holować.
    >Bez przestawiania zapłonu.

    Bo to tylko w jedna strone dziala.
    Za niska LO - bedzie spalanie stukowe, to bedzie zle. Opoznisz zaplon,
    moze wystarczy.

    Za wysoka LO ... nic sie nie dzieje, mozna jechac.
    Mozna przyspieszyc zaplon i podniesc sprawnosc silnika, ale nie
    trzeba.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: