  • Data: 2018-07-28 09:16:39
    Temat: Re: Antena WiFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jul 2018 02:41:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > A zobacz to:
    > https://www.youtube.com/watch?v=aqqEYz38ens
    >
    > To jest taki pierwszy z brzegu. Gdzies, kiedyś widziałem mapowanie, ze
    > widac było tę 12cm powtarzalność górek i dołków.

    Przy transmisji w pustej przestrzenii dziur nie ma.

    Ale w tym filmie - najpierw nieznane otoczenie i reka oraz czlowiek,
    a potem multum odbic - na scianach wydaje mi sie ze metalowe panele,
    konstrukcja hali, stol maszyny na pewno, przesuwajace sie ramie.
    To mnie wcale nie dziwi, zreszta chyba nikogo nie dziwi, bo anten na
    AP przybylo.

    J.