  • 11. Data: 2014-04-22 20:09:03
    Temat: Re: Anuluj mandat
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-22 19:40, Użytkownik - Dawid napisał::

    > Puszczę tu parę ogłoszeń lub linków do alle...
    > Nie musisz korzystać, ale rabanu narobisz na całą wieś.
    > Proste?

    Jeśli będziesz reklamował sztuczne cyce czy cóś, to oczywiste, że
    dostaniesz w ucho.
    Patent zapodany przez anacrona jest IMHO bardzo przydatnym i jak
    najbardziej na miejscu. Jezeli umiesz, to zrób ten sam skrypcik za free.
    Umiesz?
    Raczej nie umiesz - zakładam. No to moze jesteś mocny i masz czas.
    Poprowadzę cię i pokażę jak to zrobić od strony web, a ty to zrobisz od
    strony "treść" i będziesz tego pilnował, tak, aby przypadkiem nie
    przynieść szkody użytkownikom. I będziesz tego pilnował - wszak polskie
    prawodawstwo jest równie stałe i ugruntowane jak bagna Syberii. (tu jest
    haczyk). No jak? Działasz?

    ps. netykiety mnie nie ucz - babram sie w newsach od 1998 roku. :-)

  • 12. Data: 2014-04-22 22:56:15
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-04-22 20:09, rAzor pisze:

    > ps. netykiety mnie nie ucz - babram sie w newsach od 1998 roku. :-)

    Ło, jakiś Ty stary :-)

  • 13. Data: 2014-04-22 23:00:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Apr 2014 22:56:15 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > Ło, jakiś Ty stary :-)

    ale dalej głupi :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-04-22 23:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid x...@n...pl ...

    > Puszczę tu parę ogłoszeń lub linków do alle...
    > Nie musisz korzystać, ale rabanu narobisz na całą wieś.
    > Proste?

    Jeżeli będziesz zajmował się danym tematem, doradzał np. w temacie napraw
    itp. a przy okazji napiszesz, że częśc potrzebną do danej naprawy mozna
    kupić na Twojej aukcji to nikt ci głowy nie urwie.

  • 15. Data: 2014-04-22 23:02:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 20:09, rAzor pisze:
    > ps. netykiety mnie nie ucz - babram sie w newsach od 1998 roku. :-)

    1996 o ile pamiętam, zoltrix 33,6 do dziś działa, ale już od lat
    nieużywany. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-04-22 23:05:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rAzor,

    [...]

    > ps. netykiety mnie nie ucz - babram sie w newsach od 1998 roku. :-)

    Z kim chcesz się licytować?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-04-22 23:21:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-04-22 23:00, Budzik pisze:
> [...]
    > itp. a przy okazji napiszesz, że częśc potrzebną do danej naprawy mozna
    > kupić na Twojej aukcji to nikt ci głowy nie urwie.

    Było tu kiedyś coś o dywanikach samochodowych.
    Gość został opluty, zjechany i wyrzucony.
    Były jeszcze inne wątki, ale to pamiętam dokładnie.
    Dzięki, nie skorzystam.

  • 18. Data: 2014-04-23 00:34:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-22 18:41, Użytkownik anacron napisał:

    > Idź do prawnika, aby Ci stworzył taki komplet dokumentów i zapłać jakieś
    > 20 razy więcej. Tomek z 3 Obiegu jest prawnikiem, poświęcił swój czas
    > aby dokładnie przejrzeć wszystkie przepisy i co ważniejsze zapłacił za
    > stworzenie serwisu. Gdybym się nie zgadzał z takim podejściem nie
    > promowałbym tego. Uwierz jednak, że dokumenty są profesjonalnie
    > przygotowane i cena (przynajmniej moim zdaniem) jest naprawdę uczciwą.
    > Pozdrawiam

    Ja nie podważam profesjonalności czy jakości wygenerowanego pisma.
    Ja twierdzę że to co robi jest moralnie równie naganne jak naganka
    na kierowców prowadzona przez różne służby. To że kwota jest
    mniejsza nie zmniejsza naganności procederu żerowania na kierowcach.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-04-23 00:42:30
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a)
    > Hello rAzor,
    >
    > Tuesday, April 22, 2014, 8:09:03 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Z kim chcesz się licytować?

    Teraz jak archiwa DejaNews zaginęły, to każdy mocny;).

    Zaryzykuję licytację. Pamiętam jak grupa sf-f była grupą mailową i
    została przeniesiona do hierarhii pl.* jako pl.listserv.sf-f (cz jakoś
    podobnie).

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2014-04-23 00:45:20
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> napisał(a)
> [...]
    >
    > Zaryzykuję licytację. Pamiętam jak grupa sf-f była grupą mailową i
    > została przeniesiona do hierarhii pl.* jako pl.listserv.sf-f (cz jakoś

    HierarCHii, hierarCHii, hierarCHii!
    Wstyd MI.

    --
    Tomek