  • Data: 2019-08-24 14:58:51
    Temat: Re: Atxmega123A3U - bootloader DFU
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, problemów ciąg dalszy.
    Zdobyłem programator PDI (klon AVRISP MKII), podłączyłem go do płytki
    (wydaje mi się, że prawidłowo) i ustawiłem w tryb przeznaczony do
    współpracy z AVRDUDE. Tym razem Linux wykrywa programator (jest widoczny
    pod lsusb). Jednakże gdy tylko spróbowałem odczytać ID układu za pomocą
    wspomnianego wcześniej programu, zaczął on sypać błedami w stylu:

    avrdude: stk500v2_recv_mk2: error in USB receive avrdude:
    stk500v2_getsync(): timeout

    W parametrze polecenia umieściłem "-c avrisp2 -P usb".

    Ciągle nie wiem, czy atxmega w ogóle jest sprawna, bo tym razem wydaje
    się, że problem leży gdzieś w sofcie odpowiedzialnym za komunikację
    komputera z programatorem.

    Ktoś ma jakiś pomysł jak mógłbym to rozwiązać?

    Dla jasności - próbowałem też podłączyć programator do Raspberry Pi i
    uruchomi>=ć programator z jego poziomu. Miałem taki sam objaw.