-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Subject: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <579261af$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<nmtpjl$o9s$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nmvb2v$dfc$2@node1.news.atman.pl>
<nmvem4$ce5$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nmvf75$hki$1@node1.news.atman.pl>
<nmvg1d$ejq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57938367$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<nn00su$1nq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57939109$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
<nn0ckk$g3v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5793eba7$0$12552$65785112@news.neostrada.pl>
<579467c4$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<nn1q0r$q6f$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nn24ga$9gd$3@node2.news.atman.pl>
<nn2cb8$g5i$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <nn38cq$ca9$1@node1.news.atman.pl>
<nn52u5$c6j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<579620a1$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<nn57rr$hib$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57962775$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<nn5aur$lnq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57963d7f$0$12548$65785112@news.neostrada.pl>
<nn5g6q$rq4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 25 Jul 2016 20:36:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nn5g6q$rq4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Message-ID: <57965c17$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.223.158
X-Trace: 1469471767 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 83.7.223.158:64251
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2198
X-Received-Body-CRC: 3574515127
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586036
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-07-25 o 18:53, sirapacz pisze:
> czlowieku zrozum, ze ja sie tym nie zajmuję (księgowością) i generalnie
> mam w dupie to, jak dokładnie należy rozliczyć sprzedaż
> a tak w ogóle to NTG, a dla mnie EOT
Ja od samego początku zaznaczyłem, że pytam jako OT,
zaintrygowały mnie te głupoty pisane publicznie.
I tylko tyle.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=