eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pho9jq$srk$1@node1.news.atman.pl>
    <5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b40c1c5$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 7 Jul 2018 18:55:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b40c1c5$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 53
    Message-ID: <5b40f02f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.182.13
    X-Trace: 1530982447 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 686 188.33.182.13:1379
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-07 o 15:35, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
    >> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
    >>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
    >>>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
    >>>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać.
    >>>> Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć
    >>>> telefonicznie.
    >>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
    >> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    >> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo
    >> brak odpowiedniej karty.
    >
    >
    > z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
    > klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na
    > pstryk, sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi
    > bez (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja,
    > luz blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie
    > udawalo mi sie wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie
    > przyjmowala, wiec tel. do virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu
    > doladowania, wyslac im mms i sami uruchomia mi konto. Calosc zajela
    > (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi dzisiaj to samo w (np.)
    > orange :)
    > A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
    > po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku
    > sieci, ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i
    > zachecajacych taryf w sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku
    > ludzie migrowali do virgin, zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie
    > zapisywali  - no i co z tego? Inne sieci tez zjechaly cenowo. Mieli
    > czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko" zabierze im do virgin
    > klientow?  I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni za chwile - to
    > samo.
    > Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta
    > wyprawy. Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia
    > startowe: dochod etto  - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie
    > nie dziwie sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z
    > zaszlosciami typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie
    > kasy; nie wiem jakim cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze
    > dobrze wpuscic lokalnych ustawionych politycznie do zarzadzania, nie
    > wiem, mozna poczytac, bo prawdopodobny upadek virgin/wykupienie
    > virgin, to bedzie ciekawy przypadek biznesowy)
    > Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i
    > play, ze prawo pierwokupu virgin  - ma play. Za niecale dwa lata
    > virgin bedzie wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
    > Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja  - moze juz nie
    > chce sie, zapal minal...
    >

    Inaczej chyba tego wytłumaczyć nie można. W moim wypadku jeszcze gorzej
    to wygląda, korzystam z taryfy Freemium i miesięcznie zarabiają na mnie
    praktycznie tylko za paczkę dodatkowych SMSów..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: