  • Data: 2018-05-23 13:50:43
    Temat: Re: Baaardzo wolny Seagate
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 22 May 2018 15:07:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <pe14nj$q92$1@dont-email.me>
    od "Leszek K." <l...@g...com> :

    >Przekopiowało prawie cały dysk (kilkanaście plików nie przeszło).
    >Wykasowałem partycję. Założyłem od nowa. Dysk jak nowy. Chodzi szybko.
    >Testuję go na razie na różne sposoby bo nieco straciłem do niego zaufanie,
    >ale wygląda w porządku. Co to było?

    Sprawdź mu szybkość transferu w całym zakresie LBA(najlepiej i zapisu
    i odczytu), może ma słaby nośnik albo głowice, w takim wypadku wykres
    będzie mocno poszarpany:
    http://i62.tinypic.com/ngx2yp.jpg
    Dla dobrego dysku będzie to wyglądać tak:
    https://www.techpowerup.com/forums/proxy.php?image=h
    ttp%3A%2F%2Fimg.techpowerup.org%2F110911%2FWD20EARS.
    jpg&hash=08fe70c94db007c77e256ac8396bcfe2