  • 421. Data: 2012-05-19 23:24:52
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.05.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > No to ten jeden przypadek to w praktyce coś koło 80-90% przypadków w
    > mieście;)

    W tym jednym mieście w godzinach szczytu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 422. Data: 2012-05-20 10:07:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-19 23:24, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > W tym jednym mieście w godzinach szczytu.

    Taa. Bo zapchane ulice to typowo warszawski wynalazek, niespotykany poza
    DC ani w Rzeczypospolitej, ani w ogóle nikagda w Mirze:)

    Shrek.

  • 423. Data: 2012-05-20 23:50:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.05.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > Taa. Bo zapchane ulice to typowo warszawski wynalazek, niespotykany poza
    > DC ani w Rzeczypospolitej, ani w ogóle nikagda w Mirze:)

    Prawie wszędzie po za Wawą taką jazdę określają chamskim wpychaniem się.
    Naprawdę Wawa i dojazdówki do niej to jeszcze nie cały świat :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 424. Data: 2012-05-21 07:08:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 23:50, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Prawie wszędzie po za Wawą taką jazdę określają chamskim wpychaniem się.
    > Naprawdę Wawa i dojazdówki do niej to jeszcze nie cały świat :)

    No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
    Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.

    Shrek.

  • 425. Data: 2012-05-21 11:31:41
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Ale
    > sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

    A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

    --
    Axel

  • 426. Data: 2012-05-21 16:44:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 May 2012 11:31:41 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

    http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezwy
    padkowa-i2343655082.html
    - tutaj chyba ma sterowanie na kierownicy ->
    http://imageshack.us/a/img137/5449/img5512t.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 427. Data: 2012-05-21 18:24:25
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezwy
    padkowa-i2343655082.html
    > - tutaj chyba ma sterowanie na kierownicy ->

    To jest sterowanie radiem - tak mam w przedliftowej.

    > http://imageshack.us/a/img137/5449/img5512t.jpg

    Tu akurat klawisze zmiany zrodla sygnalu i glosnosci, z lewej zmiana stacji
    radiowych/sciezek na CD.

    A to co sie mocno zmienilo, to sterowanie komputerem pokladowym - w
    przedliftowej na dzwigni wycieraczek (podobnie do sterowania tempomatem), a
    w poliftowej na panelu radia.

    --
    Axel

  • 428. Data: 2012-05-21 19:18:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 10:31, Axel wrote:
    > "jerzu"<t...@i...pl> wrote in message

    > A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

    W hondzie prelude z japonii rocznik '92 miałem coś takiego przy kierownicy:

    http://imageshack.us/photo/my-images/357/jdmcruisesm
    6.jpg/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 429. Data: 2012-05-21 22:04:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 May 2012 18:24:25 +0200, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    >"jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    padkowa-i2343655082.html

    >To jest sterowanie radiem - tak mam w przedliftowej.

    No to gdzie w niej jest tempomant? Bo na dźwigni kierunkowskazów nie
    ma: http://imageshack.us/a/img855/127/img5506z.jpg

    >A to co sie mocno zmienilo, to sterowanie komputerem pokladowym - w
    >przedliftowej na dzwigni wycieraczek (podobnie do sterowania tempomatem), a
    >w poliftowej na panelu radia.

    No to w tej co ja jeżdżę sterowanie komputerem jest w radiu, a jest
    przedliftowa. Porypane to wszystko :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 430. Data: 2012-05-22 07:53:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-21 22:04, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No to gdzie w niej jest tempomant? Bo na dźwigni kierunkowskazów nie
    > ma: http://imageshack.us/a/img855/127/img5506z.jpg

    Najprawdopodobniej ten egzemplarz nie ma tempomatu jednak - powinno to
    wyglądać tak:
    W przedliftowej:
    http://fotoo.pl//out.php/i229913_img-2133.jpg
    w poliftowej:
    http://imageshack.us/photo/my-images/190/43345090.jp
    g/

    > No to w tej co ja jeżdżę sterowanie komputerem jest w radiu, a jest
    > przedliftowa. Porypane to wszystko :)

    Bo (jak już ustaliliśmy) to wersja przejściowa - szyna CAN i nowe radia
    jak w poliftowych.
    Ja miałem przestawione w serwisie sterowanie komputerem w lewych
    przełącznikach na kierownicy jak miałem radio CD 30 MP3, jak zmieniłem
    na CD 50 Phone to służyły do obsługi telefonu w radiu.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l