  • 31. Data: 2017-10-23 12:02:53
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Jest napisane, że prawie dla każdego tel.
    > http://www.opera.com/pl/mobile/mini/other
    >
    > Robert

    Nie wiadomo na czym to polega że  kolega/żanka Pat ma taki problem.
    Operę to ja mogę pobrać do prawie 11 letniego, bez systemowego telefonu(
    Samsung Monte), oczywiście nie będzie to jakaś najnowsza wersja, ale
    może stanowić dobrą alternatywę dla przeglądarki fabrycznie zainstalowanej.

  • 32. Data: 2017-10-23 14:33:42
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Nie wiadomo na czym to polega że kolega/żanka Pat ma taki problem.

    Polega na tym, że każda próba zainstalowania, bez względu
    na źródło, kończy się podczas instalacji komunikatem:
    "Ta aplikacja nie jest dostępna dla Twojego telefonu."

    Jeśli wiesz jak ten komunikat obejść/zignorować
    i pomimo tego Operę zainstalować, to napisz.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 33. Data: 2017-10-23 15:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>> Pytania:
    >Speedtest.net był w sklepie. Po zainstalowaniu i włączeniu
    >lokalizacji pokazał:
    >ping = 62 ms
    >download = 17,42 Mbps
    >upload=4,06 MBps

    Zapewne chodzi o megabity, wiec lepiej nie pisz MB - niektorzy przez
    duze B oznaczaja Bajty.

    >Jako największą prędkość połączenia mam ustawione 3G
    >i więcej się nie da. U góry ekranu wyświetla mi się H lub H+.

    Ale to zalezy od miejsca i czasu.

    Speedtest IMO ladnie swiadczy o Orange, nie podskoczysz ...
    ale byc moze dali mu piorytet, kosztem innych uslug i serwerow :-)

    Jeszcze jedna mozliwosc - polaczyc sie przez wifi do jakiegos
    szybkiego stacjonarnego i zobaczyc co wtedy - byc moze przegladarka
    wolna, moze pamieci brakuje.

    Niestety - duzo czynnikow wplywa, a "obiektywne sprawdzenie" trudno
    zrobic.

    >Mam możliwość włożenia drugiej karty, ale nie wiem
    >od jakiego operatora warto kupić - do Internetu tylko.
    >W Orange mogłyby pozostać tylko rozmowy i SMSy.

    Chyba jeszcze dziala promocja
    http://www.t-mobile.pl/pl/20gb-za-darmo

    Tydzien na testowania ... a potem mozesz sie zastanowic.
    przy czym ... predkosc tych sieci powinna byc bardzo podobna, a czesto
    jest to jedna wspolna siec :-)

    J.

  • 34. Data: 2017-10-23 20:54:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-23 o 15:49, J.F. pisze:
    > niektorzy przez duze B oznaczaja Bajty.
    No i dobrze, że duże. Małe to bity.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bit
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bajt

    Robert

  • 35. Data: 2017-10-23 21:37:57
    Od: Mark <t...@p...pl>

    W dniu 2017-10-23 o 01:43, Smok Eustachy pisze:
    > /.../
    >>

    > Czasami trzeba popychać ręcznie po tych aktualizacjach.
    > Nie wiem, czy 10 obsługuje Lumie 535
    Owszem obsługuje, przecież Pat napisał że pobrał Doradcę uaktualnienia i
    ten mu pokazała że jest możliwość aktualizacji.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 36. Data: 2017-10-24 10:26:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-10-23 o 14:33, Pat pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli   wiesz jak ten komunikat obejść/zignorować
    > i pomimo tego Operę zainstalować, to napisz.

    Sam komunikat może być powodowany różnymi przyczynami. Skoro "TA"
    aplikacja jest niedostępna to ja bym w pierwszej kolejności spróbował
    zainstalować inną wersję. Najlepiej jak już tu ktoś napisał - wejść na
    stronę Opery TYM telefonem i po prostu kliknąć na odnośnik "pobierz".

  • 37. Data: 2017-10-24 16:21:39
    Od: "Pat" <s...@s...com>

> [...]
    > Najlepiej jak już tu ktoś napisał - wejść na stronę Opery
    > TYM telefonem i po prostu kliknąć na odnośnik "pobierz".

    Wiem, że to może być trudne, ale nie tylko Ty na ten pomysł
    wpadłeś i żeby nie było wątpliwości, wśród różnych źródeł
    było próbowane również to.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 38. Data: 2017-10-25 00:01:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.10.2017 o 21:37, Mark pisze:

    > Owszem obsługuje, przecież Pat napisał że pobrał Doradcę uaktualnienia i
    > ten mu pokazała że jest możliwość aktualizacji.

    no to backup kontaktów i wio

  • 39. Data: 2017-10-25 10:20:19
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no to backup kontaktów i wio

    Jak zrobić backup kontaktów bez korzystania z chmury?

    Pozdrawiam
    Pat

  • 40. Data: 2017-10-25 10:25:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 10:20:32 UTC+2 użytkownik Pat napisał:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zrobić backup kontaktów bez korzystania z chmury?
    Na sim,
    do pliku
    przepisać na kartkę;)