    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Baterie alkaliczne industrial
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 7 Mar 2018 07:23:43 +0100

    Dnia Tue, 6 Mar 2018 22:24:56 +0100, JaNus napisał(a):
    > Piszą tak przez skromność ;-)
    > W rzeczywistości nawet po jakichś 7 latach ubytek pojemności nie jest
    > dramatyczny. W każdym bądź razie napięcie oscyluje koło 1,4 V

    tato uzywal w kalkulatorze jedne baterie przez 20 lat.
    marki Casio.
    I w dodatku naprawde go uzywal - tzn ksiegowym nie byl, ale cos tam w
    pracy trzeba bylo policzyc.

    Ale teraz jakies gorsze baterie robia, albo czlowiek nie zwraca uwagi,
    ze to zwykle, a nie alkaliczne.

    > Łał, jak to zmierzyłeś, "sztuczne" bateria w środku, i druciki na
    > zewnątrz, szeregowo z miernikiem wpięte ogniwo?

    Trzeba przyznac, ze te myszki cholernie oszczedne.
    Jak oni to zrobili to jestem ciekaw, bo LED i kamery wymagaja jednak
    troche pradu.

    Baterie wytrzymuja kilka miesiecy ... no fakt, ich zywotnoscia nie ma
    sie co przejmowac.

    Piloty, zegarki, telefony ...

    J.