  • Data: 2018-05-25 10:07:19
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 maja 2018 02:20:55 UTC-5 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Jak to się ma do tego, że dzień wolności podatkowej dla Polski jest
    > wyliczany jednak na koniec czerwca a nie za połową lipca.
    > Ci co liczą o czymś nie wiedzą?

    https://www.money.pl/podatki/kalkulatory/plac/
    brutto pracodawcy: 3 015,25
    brutto pracownika: 2 500
    netto pracownika: 1 808,10

    zakladajac ze pracownik nie pije, nie pali, nie jezdzi autem i nie placi podatkow od
    nieruchomosci itp. to pi*oko placi 15* vat na tym co kupuje.
    Prawdziwe netto jakie ma (to co placi za produkty w sklepie) to 1536pln.

    Jakby nie patrzec ten najbiedniejszy ludzik placi okolo 50% podatku.

    Co ciekawe wpisujac tam rozne poziomy brutto parcownika sytuacja wiele sie nie
    zmienia biorac pod uwage procenty.

    Jak ten pracownik jednak nie je tyle ale kupi wiecej elektroniki, pije, pali, tankuje
    to akcyza spokojnie podbije te 50%.

    Co ciekawe jak sie popatrzy na proporcje budzet panstwa vs pkb to wychodzi podobnie.

    Inni licza te podatki inaczej i czasem im wychodzi ze jest to jakies 70% ale ja wole
    ten sposob i on IMHO wystarczy aby powiedziec ze w Polsce _PODATY_ sa horrendalne i
    nie ma tam zadnej sprawiedliwosci spolecznej czy jakiejkolwiek redystrybucji dobr, bo
    czy to biedny czy bogaty placa kupe kasy na to z czego korzystaja.