  • Data: 2014-08-01 14:12:51
    Temat: Re: Bieżnik ok 4 mm
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d7a0404b-bf87-427e-a012-4f20f027c846@go
    oglegroups.com...

    > No dobra, napisz po prostu przy ilu Ty wyrzucasz ;-)

    Różnie, ale nigdy nie zjeździłem do 1 mm.
    Ostatnie poszły precz, jak zrobiła się w jednej dziura, uznałem że jej
    naprawa będzie droższa niż wartość opon które pozostały.
    Na oko miały połowę bieżnika
    Ale syn znalazł gumiarza, który odkupił 3 pozostałe i jeszcze jakaś stówka
    za nie wpadła, które nowe w części dofinansowała.