    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: BlackBerry oraz Jolla/Sailfish a androidowe aplikacje
    Date: Thu, 27 Nov 2014 01:30:10 +0100

    W dniu 2014-11-26 20:18, P.B. pisze:

    > Ja mam BB Q5. Androidowe aplikacje działają na nim normalnie, z pewnymi
    > uwagami:
    > - nie działa Flightradar24 - tzn. działa ale samolotów nie widać
    > - nie można zalogować się do konta gmail w Google Maps - możliwe, że Q5 ma
    > za mały ekranik i okno logowania nie ma gdzie się pokazać. Mapy i nawigacja
    > działają, ale nie można korzystać z zapamiętanych punktów.
    > Inne aplikacje działają, choć mały ekran czasem doskwiera - skutek
    > zastosowania fizycznej klawiatury w serii Qx.
    >
    > Jeżeli planujesz zakup BlackBerry z OS 10, to generalnie odradzam. Ja
> [...]

    Dzięki. Bardziej pytam z ciekawości, bo jeśli chodzi o BB to mam
    znajomego jednego fana, który od kilku lat działa na BB Solid i nie
    trawi telefonów z ekranami dotykowymi (do tego stopnia, że gdy
    przedłużył firmowy abonament i za złotówkę otrzymał Nokię 720 to po
    dwóch dniach dzwonił do sprzedawcy, by mu dopisał do umowy pakiet BIS
    dla starego Solida, a samą Nokię spieniężył w komisie).

    Ja smartfona nie mam, ale będę celował w jakiegoś z LTE (byle nie miał
    większego ekranu od 5,3 cala). Ciekawiły mnie uwagi o BlackBerry z
    androidowymi aplikacjami, bo to - było,nie było - trochę egzotyka w
    Polsce. Nawet w polskojęzycznych serwisach o BB niewiele informacji.

    Ciekawi mnie jeszcze, czy ktoś sobie Jollę z Sailfishem sprawił i może
    mógłby podzielić się wrażeniami.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/