    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
    <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
    <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
    <5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    <pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
    <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
    <peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <18w7q1nwuro8i$.dlg@myjk.org>
    <pehf3g$mil$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 28 May 2018 21:02:40 +0200

    Mon, 28 May 2018 19:43:05 +0200, Marek S

    > Jaja sobie robisz teraz ze mnie, bo inaczej tego nie potrafię
    > postrzegać. Czy nie napisałem wyraźnie, że mam porównanie pomiędzy dwoma
    > _KONKRETNYMI_ autami?

    Nie, na początku napisałeś że "Twój" -- dopiero później napisałeś w KOŃCU
    przyciśnięty, że segment C porównujesz z segmentem E! Co zresztą było
    oczywiste, bo segment D, a tym bardziej C nie spełnia waunku.

    > Czy nie wspominałem, że rozstałem się na Leafem na
    > rzecz cichszego _KONKRETNEGO_ diesla? Przypominasz sobie co
    > odpowiedziałeś wiedząc, że pisałem o konkretnych wrażeniach z jazdy?

    Owszem, napisałem że (prawdopodobnie) porównujesz coś nieporównywalnego,
    czyli segment D, a potem się okazało, że odleciałeś nawet w segment E.

    > Czemu uparcie chcesz mnie wmanewrować w uogólnianie skoro z nas dwojga
    > to nie ja je poczyniłem?

    Ależ to Ty twierdzisz uparcie, że Leafy, ogólnie elektryki, są -ujowe, bo
    są głośniejsze albo nie ma różnicy w stosunku do samochodów spalinowych.
    Nie są głośniejsze, przeskakują komfortem (brakiem hałasu od silnika) SWOJĄ
    (i nie tylko swoją) klasę spalinową. Oczywiście do klasy E nie zdołają
    doskoczyć, no bo nie mają takich aspiracji jako auta miejskie ani tyle nie
    kosztują, choć oczywiście kosztują niemało przy swoich wadach.

    > Ze zwykłego zwrócenia Ci uwagi, że takie
    > uogólnienie nie działa robisz problem. Ja na Twoim miejscu
    > powiedziałbym, że "ok, trzeba doprecyzować coś tam aby teza była prawdą"
    > albo "miałem na myśli to i to" i byłoby po dyskusji. To chyba nie ujma
    > dla honoru lecz zwykła wymiana poglądów? Tymczasem bla bla bla... Po co tak?

    Po raz kolejny, nie było ŻADNEGO uogólnienia, dla mnie oczywistym jest, że
    jak się jakieś DWA samochody porównuje, to się porównuje klasami albo
    cenami w najgorszym wypadku, dlatego nie przypadkowo użyłem do porównania
    akurat swojego auta. Zakładałem, błędnie jak widać, że wszyscy, aby
    zachować pewien poziom rzetelności, zrobią tak samo. Ale się myliłem i stąd
    cały problem w dyskusji.

    > Jeśli będę miał jakiekolwiek wrażenia z czegokolwiek w przyszłości i
    > zainteresują one kogoś, to napiszę. Póki co jest teraźniejszość a ja
    > napisałem o tym co mam / miałem.

    Niestety ma się nijak do rzeczywistości, bo porównujesz auto segmentu C do
    auta segmentu E -- komfortowej limuzyny gdzie jest mega nacisk położony
    właśnie na wyciszenie! To wszystko za konkretną cenę, podejrzewam że grubo
    powyżej 230.

    --
    Pozdor
    Myjk