  • 11. Data: 2009-03-03 19:05:20
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Martin.W" napisał w wiadomości
    . Wy buraki nie macie się
    > w ogóle równać z forum ze ścigacza.pl.

    Taa,raz poczytałem na tymże forumie na temat skuterów,tylu geniuszy i ortów
    w zyciu nie widziałem,zresztą kulturą też nie grzeszysz.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 12. Data: 2009-03-03 19:25:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Hinek pisze:

    > Tu jest USENET. To nie jest forum. Tu debile nie maja
    > racji bytu. Tu obowiazuje NETYKIETA. Jak komus nie pasuje:
    > jest Onet, Sikacz itp.

    tylko ze sikacz i tak ma sprzezenie zwrotne i prm spowrotem zasika

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2009-03-03 19:31:11
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "marider" <m...@g...pl> wrote

    > Eee, to ja, to ja.. zapytam. A co toto za pokretlo jest?
    >
    > http://tinyurl.com/af2t64
    >
    > Zachodze w glowe i nijak nie moge wymyslec odpowiedzi.

    Ja zachodze w glowe jak ktos robiac to zdjecie i dumajac
    co to takiego byl na tyle leniwy zeby zamiast pojsc wzrokiem
    za tym wezykiem dokad to tez on zmierzawszy sam ruszyl orzeszkiem
    pod kopulka. Przeciez latwiej wyslac to w formie pytania na precla.
    :-P

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

    ps.: i oczywiscie nikt sie na tej wystawie tym moto nie opiekowal
    co by sie go mozna zapytac, skoro tak nurtuje.

  • 14. Data: 2009-03-03 19:58:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Martin.W pisze:

    > A w szanownej grupie inaczej jak nie zaklniesz to Cie oleją

    Mam uzywany rekaw na zbyciu. Podaj adres to Ci go wysle zebys sobie w
    niego posmarkal. Rekaw lewy, uzywany. Moze byc ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-03-03 20:01:51
    Od: Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu>

    > Wooow, zostaliśmy _działem_ ścigacza :)

    (...)ogóle równać z forum ze ścigacza.pl. Nie wiem jak jest w innych
    działach ale w Offroad zawsze dobrze radzą, a jak nie wiedzą to sie nie
    odzywają(...)

    To dotyczy forum a nie grupy.
    napisałem o offroadzie nie wiem jak jest w dziale skuterów.
    A w szanownej grupie inaczej jak nie zaklniesz to Cie oleją

  • 16. Data: 2009-03-03 20:13:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Hinek pisze:

    > Jest sikacz razem ze swoimi debilami - wiec masz alternatywe.

    Czytasz fora na scigaczu? Może przesadzasz? Uważasz że poziom dyskusji
    jest podobny do komentarzy na onet.pl?

    > Tu jest USENET. To nie jest forum. Tu debile nie maja
    > racji bytu.
    Czasami mają, wtedy pojawiają się uwagi typu "nie karmić trolla" itp.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2009-03-03 20:14:37
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Martin.W wrote:
> [...]
    > a Wy w 95% nie odpowiadacie na zadane pytania, tylko wyśmiewacie,
    > obrażacie i kłócicie się. Kiedyś w jednym z postów któryś z
    > grupowiczów był wielce oburzony jak pl.rec.motocykle określił jako
    > forum. Wy buraki nie macie się w ogóle równać z forum ze ścigacza.pl.
    > Nie wiem jak jest w innych działach ale w Offroad zawsze dobrze
    > radzą, a jak nie wiedzą to sie nie odzywają. Narzekacie na
    > użytkowników Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->
    > http://grupy.scigacz.pl/ a oni piszą sensowniej niż Wy.
    > Dziękuję za odczytanie, i mała prośba : ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!

    Dobrze, ze takie srajdaki nie pojawiaja sie na imprezach, moga sobie tu
    pofikac, pokrzyczec i tyle ich. Zza ekranu komputera.
    Swoja droga, ciekawe czyje to alter-ego.

    --
    lesor
    cb1300 Misiek

  • 18. Data: 2009-03-03 21:11:02
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał

    > Czytasz fora na scigaczu? Może przesadzasz? Uważasz że poziom dyskusji jest
    > podobny do komentarzy na onet.pl?

    Nie czytam. Czytam to co dociera tutaj. Twierdzisz ze pms jest
    takim magnesem wyciagajacym z sikacza selektywnie tylko debili?
    Nie wiem, moze jest rzeczywiscie taki fenomen. W kazdym razie
    90% tego co tu dociera z sikacza jest zenujace a 99% uraga netykiecie.
    To są fakty. Wez sie zlituj. Ile mozna czytac postow pisanych
    przez analfabetow? A zreszta.."kon jaki jest - kazdy wie"
    Pozdr.

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 19. Data: 2009-03-03 21:16:05
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał

    > pms jest takim magnesem

    Oczywiscie prm! To jakies zacmienie :(

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 20. Data: 2009-03-03 21:28:36
    Od: marider <m...@g...pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > za tym wezykiem dokad to tez on zmierzawszy sam ruszyl orzeszkiem
    > pod kopulka. Przeciez latwiej wyslac to w formie pytania na precla.

    Jakbym tam zaczal grzebac to pewnie zaraz by pogonili a nikogo krecacego
    sie dookola nie zaobserwowalem. To co, nikt nic nie wie? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)