  • 1. Data: 2012-04-10 22:24:47
    Temat: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chłopaki
    zastanawiam się nad motorkiem do zabawy bo do jazd codziennych mam już
    skuter. I myslalem o CBF125 bo mozna to kupić teraz za 8700PLN, ale
    zobaczyłem CBR125R, jest fajniejsza i kosztuje 11900PLN.

    CBF to sprzęt w całości z Indii, troche taka współczesna WSK, ale na wtrysku
    i użytkownicy raportują średnie spalanie nawet 1,7l/100. Chłodzony
    powietrzem, i dosyć mała owiewka - prawie jakby się jechało nakedem

    CBR z kolei pozycja super - można się wyłozyć na zbiorniku, schować pod
    szybę. Obydwa hamulce tarczowe i chłodzony cieczą. Uzytkownicy również
    raportują zużycie na poziomie około 2l/100 - trochę więcej niż CBF

    CBR 13,3KM, 10,4Nm przy 8krpm
    CBF 11,3KM i 11,2Nm przy 6250rpm

    Za CBF przemawia łatwość odsprzedaży (nauka jazdy), a za CBR "fajność".
    Sprzęt naprawdę super.

    Co myslicie?

  • 2. Data: 2012-04-10 22:36:26
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał

    > Co myslicie?

    Myślę, że nikt tu się takimi pierdopędami nie interesuje.
    Kto by chciał dobrowolnie wyglądać jak idiota?

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-04-10 22:37:30
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    wyglądają tak
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18494.CBR.125R
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18495.CBF.125

  • 4. Data: 2012-04-10 22:40:17
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupi? niekupi??
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 22:24, Arbiter pisze:

    > CBR 13,3KM, 10,4Nm przy 8krpm
    > CBF 11,3KM i 11,2Nm przy 6250rpm
    >
    > Za CBF przemawia ?atwo?? odsprzeda?y (nauka jazdy), a za CBR "fajno??".
    > Sprz?t naprawd? super.
    >
    > Co myslicie?

    Noniewiem. GLownie niutony mnie powalaja.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-04-10 22:41:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 22:37, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Arbiter"<n...@h...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > wygl?daj? tak
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18494.CBR.125R
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18495.CBF.125

    Ten pajac ze zdjecia jest w gratisie ? to ja bym nie bral.

  • 6. Data: 2012-04-10 23:02:57
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-04-10 22:24, Arbiter pisze:
    > Co myslicie?

    A jakie Ty masz "parametry"? Waga, wzrost?

    Ogólnie małe pojemności do miasta są OK. Szkoda tylko, że taka przepaść
    cenowa dzieli u nas 125cc i 250cc. Za ćwiartkę (nową) trzeba już wyłożyć
    2 dychy. To sporo w sytuacji kiedy za niewiele więcej można już kupić
    jakąś 600-kę.

    250-ka moim zdaniem miałaby tu więcej sensu, no ale te ceny ...

    YBR125 miała na pierwszy sezon moja koleżanka z pracy.
    Pod koniec roku już narzekała na braki w osiągach, fakt że ona sporo w
    trasy jeździ, no ale też drobna dziewczyna :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 7. Data: 2012-04-11 00:51:00
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "duddits" <p...@R...tv> napisał w wiadomości

    > A jakie Ty masz "parametry"? Waga, wzrost?

    80kg

    > Ogólnie małe pojemności do miasta są OK. Szkoda tylko, że taka przepaść
    > cenowa dzieli u nas 125cc i 250cc. Za ćwiartkę (nową) trzeba już wyłożyć

    cbr 250r do kupienia za 14500

    > 2 dychy. To sporo w sytuacji kiedy za niewiele więcej można już kupić
    > jakąś 600-kę.

    CBF600- 26900, CBR600RR 42900

    Ale nie potrzebuję tak dużych motocykli. 250 chyba tez nie potrzebuję.
    Najczęściej jeżdżę 60kmh.

  • 8. Data: 2012-04-11 09:16:47
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.04.2012 00:51, Arbiter wrote:
    > Ale nie potrzebuję tak dużych motocykli. 250 chyba tez nie potrzebuję.
    > Najczęściej jeżdżę 60kmh.

    No to wygląda na to, że już się zdecydowałeś, a od grupy chcesz tylko
    potwierdzenia właściwej decyzji :)

    Ja w takim razie na Twoim miejscu brałbym CBR-kę.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 9. Data: 2012-04-11 09:52:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 09:16 AM, duddits wrote:

    > No to wygląda na to, że już się zdecydowałeś, a od grupy chcesz tylko
    > potwierdzenia właściwej decyzji :)
    >
    > Ja w takim razie na Twoim miejscu brałbym CBR-kę.

    No pewno, zawsze to 2 KM więcej i te 0,8Nm ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-11 09:53:43
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.04.2012 09:52, AZ wrote:
    > No pewno, zawsze to 2 KM więcej i te 0,8Nm ;-)

    Co chcesz, człowiek jeździ tylko 60km/h :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach