  • Data: 2016-08-31 21:07:33
    Temat: Re: CO2 w układzie chłodzenia
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2016 o 19:57, TomN pisze:
    > Kaczin w

    >>> http://allegro.pl/tester-co2-szczelnosci-uszczelki-g
    lowicy-jonnesway-i6425344559.html

    > Eeeee,
    > <http://www.uview.com/site/ywd_uview/assets/pdf/msds
    _combustion_leak_tester_fluid_apr13.pdf>

    Hmm.. za dużo szczegółów tam nie ma :< węglan sodu i tajemniczy składnik.

    > Możesz zrobić mały test i
    >
    > Wydzieli sie CO2 z reakcji i troche ciepła a płyn zmieni kolor :P

    Czyli płyn reaguje również na kwasy, powiadasz.
    Bardzo możliwe.

    A ty Pablo, nie kleiłeś czegoś w tym silikonem "octowym"?

    --
    Kaczin