  • 11. Data: 2018-01-14 18:38:59
    Temat: Re: Certyfikaty Google na Firefoxie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 15:13, 2late pisze:

    > To nie jest odpowiedz na moje pytanie.

    Nie mam komputera ani tabletu MAC-a.
    Przerzuć się może na jakąś mac-owa przeglądarkę skoro FF Ci nie działa.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-01-14 21:08:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/01/2018 05:38 PM, Animka wrote:

    > Nie mam komputera ani tabletu MAC-a.
    > Przerzuć się może na jakąś mac-owa przeglądarkę skoro FF Ci nie działa.

    A gdyby tak przeczytac, co napisalem na temat przegladarek, w tym watku?

  • 13. Data: 2018-01-14 22:42:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 21:08, 2late pisze:

    > A gdyby tak przeczytac, co napisalem na temat przegladarek, w tym watku?

    Pisałeś o Firefoxie.
    Przy okazji jeszcze dodam, że MAC-em się nazywa także numer karty
    sieciowej w komputerze.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-01-15 01:03:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 22:42, Animka pisze:

    > Pisałeś o Firefoxie.
    > Przy okazji jeszcze dodam, że MAC-em się nazywa także numer karty
    > sieciowej w komputerze.

    Mylisz MACa z MAC adresem.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-01-15 01:47:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 01:03, RadoslawF pisze:
    > Mylisz MACa z MAC adresem

    Nie mylę. Jest komputer Mac. Jest tez karta sieciowa z adresem MAC.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-01-15 02:53:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-15, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Nie mylę. Jest komputer Mac. Jest tez karta sieciowa z adresem MAC.

    A także Big MAC, żydowska MACa oraz MACiarewicz.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-01-15 13:00:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

  • 18. Data: 2018-01-15 15:01:33
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Mon, 15 Jan 2018 11:54:39
    From: 2late
    > Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> Wrote
    > in message:
    [...]
    -network/next-generation-firewall .

    > https://imgur.com/a/zZyFa

    Niestety, imgur pokazuje, że takiego obrazka nie ma. Poza tym lepiej
    w formie tekstowej (PEM). Możesz wyciągnąć np. poleceniem openssl:

    echo | openssl s_client -showcerts -servername www.google.com -connect
    www.google.com:443 | openssl x509 -inform pem -noout -text

    Ewentualnie:

    nmap -p 443 --script ssl-cert www.google.com

    Przepis z https://serverfault.com/questions/661978/displaying-
    a-remote-ssl-certificate-details-using-cli-tools

    Pozdrawiam,
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 19. Data: 2018-01-15 21:42:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/01/2018 02:01 PM, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:

> [...]
    >
    > Przepis z https://serverfault.com/questions/661978/displaying-
    a-remote-ssl-certificate-details-using-cli-tools

    Sorry, w pracy porty mail, news poblokowane a na marginesie domena imgur
    tez. Wysylanie z telefonu tez jak widac tez jest srednio skuteczne.
    https://i.imgur.com/UEwYUcx.png
    https://i.imgur.com/i1QK4N4.png
    https://i.imgur.com/O0GXA3R.png
    W formie tekstowej to moge jutro dostarczyc jesli sie przyda.

  • 20. Data: 2018-01-16 19:31:35
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/01/2018 02:01 PM, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:

    > w formie tekstowej (PEM). Możesz wyciągnąć np. poleceniem openssl:

    Uruchomilem dzisiaj Firefoxa zeby skopiowac ten ceryficat w czystym tekscie
    a tu mi strona google dziala! :) Ale po kilku probach zalogowania na konto
    znowu padlo.
    Przysiadlem i wymyslilem: skopiowalem z chrome certyficat (lokalny
    korpracji) i zaimportowalem do firefoxa. I juz wszystko dziala. :)