  • 21. Data: 2009-04-03 20:12:29
    Temat: Re: Chcękupić ghosta... :(
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 16:37:46 +0200, Michal Bien napisał(a):

    > BTW:
    > A potrafi przekazać bootowanie z pendrive w starszych komputerach nie
    > potrafiących startować z GMS na USB? Bo z tego co sprawdzałem ostatnio
    > nie potrafił, a to powinna być jedna z jego funkcji - w końcu nawet
    > nazwa na to wskazuje, że program przede wszystkim do tworzenia
    > konfiguracji bootmanagera odpalanego m.in. z FDD.

    Jako bootmanager działa dopiero po zainstalowaniu na hdd. Oczywiście
    można sobie zażyczyć wystartowania systemu z pena, można też "podmienić"
    w locie numerek napędu (drive swapping), ale jaki będzie tego efekt przy
    płycie nie lubiącej się z penami, trudno powiedzieć...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 22. Data: 2009-04-03 21:08:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie

    Nie ma mowy.

  • 23. Data: 2009-04-07 21:43:36
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    a ten - ta - wersja GHOST potrafi poprawnie(!) zrobic backup dysku na ktorym sa
    dwie partycje reiser FS (taki FS pod linuxem, nie mam ext3 czy jak sie zwal ten
    popularny FS, mam reiser FS), jakis linux swap i to wszystko zapisac na dysku
    pod NTFS (znacznie wiekszym) ?

    Bo co do backup windows, problemu nei ma ale musze zbackupowac maszyne linuxowa
    tez.

    dzieki