  • Data: 2015-08-30 19:51:54
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:55e34098$0$27521$65785112@news.neostrada.pl...

    > Do pewnego stopnia tak ale mi to już wygląda na przegięcie w drugą stronę.
    > Płacimy za patenty, pozwolenia, za strefy zgniotu które są projektowane
    > pod konkretne testy zderzeniowe a realnym świecie gu... dają. Generalnie
    > te "bajery nie są warte swojej ceny.
    > O łamaniu wolności obywatelskich nie wspominając... ;-)
    > Samochody mogłyby być tańsze i trwalsze a środowisko by na tym lepiej
    > wyszło, o kieszeniach obywateli nie wspominając.

    Widzisz - a jest możliwe że się mylisz?
    Że bez wymogów unijnych certyfikacji właśnie kupowałbyś Tata-Nano
    a Honda Civic, musząc konkurować z takim indyjskim badziewiem,
    wypuściłaby na polski rynek wersję okrojoną, zrobioną z tańszej stali
    i bez poduszek, bez ABS i bez stref zgniotu, bo to wszystko kosztuje?

    > Ale jak się głosuje na socjalistów, lewaków i skorumpowanych ekologów
    > to tak się ma :-)

    Państwa skandynawskie na socjalistów głosują i mają najlepszy
    poziom życia ze wszystkich krajów na świecie. Przemyśl to sobie.

    > PS. Niedługo będzie zakaz używania aut starszych niż 10 lat bo ...
    > BO TAK :-)

    Byłoby to antykorupcyjne...
    Bo alternatywne jest dziś bardzo korupcyjne prawo: zakaz
    używania aut nie spełniających wymogów technicznych.

    Ale właśnie łatwiej jest dać w łapę aby przybić pieczątkę że
    wymogi "spełnia" a trudniej jest sprawić że auto zrobione
    w 1999 roku i ma pognitą blachę wszędzie (również
    w strefach zgniotu) stało się młodsze niż 10 lat...

    Mój kolega z pracy przyznał się że jego fiat po ostatnim
    wypadku i klepaniu nie nadaje się do jazdy bo nie trzyma
    prostej jazdy i kosztuje go to 200zł rocznie aby przybić przegląd.
    Czy to jest zdrowe? Dla mnie nie...