  • Data: 2015-08-30 22:32:39
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Mój kolega z pracy przyznał się że jego fiat po ostatnim
    > wypadku i klepaniu nie nadaje się do jazdy bo nie trzyma
    > prostej jazdy i kosztuje go to 200zł rocznie aby przybić przegląd.
    > Czy to jest zdrowe? Dla mnie nie...

    Samobójców troche na swiecie jest. Ale bez przesady ze az tak duzo.
    Wypadków coraz mniej, zabitych coraz mniej, dobrych dróg coraz wiecej.
    Jakos nie widac tych regularnie jezdzacych zygzakiem aut.

    Kolega przyznał ci sie ze ma auto bedace niebezpiecznym na drodze - co
    zrobiłes?

    Ja mam różne auta - 2012, 2002, 1997 a nawet 1995.
    Dlaczego chciałbys mnie zmuszac, abym pozbył się tych starych ktore sa w
    swietnej kondycji zamiast uszczelnic system przeglądów?
    To takie wylewanie dziecka z kąpielą jakie uprawiaja czesto politycy.
    Oni wiem dlaczego to robia - ale dlaczego Ty chciałbys iśc tym sladem?