  • Data: 2015-08-30 22:54:25
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Aug 2015 15:20:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Nikt tego nie postuluje. Stawiasz chochoła i z nim walczysz.

    > Znowu stawiasz chochoła - kto zakazuje chodzenia pieszo?

    > Minimalne warunki bezpieczeństwa jakie spełniają dzisiejsze
    > kompakty chciałbyś jeszcze obniżyć aby więcej złomu jeździło
    > po i tak już niebezpiecznych polskich drogach?

    > W Dubaju mają ropę, i z niej czerpią zyski...
    > Z czego socjaliści budują prosperujące społeczeństwa w Skandynawii?
    > Z połowów śledzia w Bałtyku?

    No kombinuj, kombinuj - bo jesteś całkiem blisko :)
    Co różni Kubę od Norwegii? Bo na pewno nie socjaliści.

    > Antykorupcyjność, moim zdaniem, zawiera się w "być sensowne".
    > Co nam z prawa które generuje, wręcz motywuje do korupcji? Nic.

    Prawo dotyczy całego społeczeństwa i nie powinno w imię walki z jakimś
    niewielkim marginesem (dodajmy że niezbyt uciążliwym), uniemożliwić czy
    utrudnić życia całej reszcie.
    To jest właśnie ta cienka granica między mądrym prawem, a kretyńskim.

    Brak korupcjogenności to oczywiście dobra cecha prawa, ale niekoniecznie
    priorytet.
    Korupcja to przestępstwo które należy po prostu ścigać, a nie
    podporządkowywać prawo pod tym kątem, kosztem jego jakości.