  • 21. Data: 2015-09-22 12:36:57
    Temat: Re: Chłodzenie CPU
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2015-09-22 o 10:38, 666 pisze:
    > Akwarium można podgrzewać, lub terrarium ;-)
    > Swoją drogą dlaczego nie użyć zamrażarki lub lodówki z zamrażalnikiem,
    > nowej lub z demobilu?

    Można też komputer trzymać w próżni, pamiętając, aby nie wychodzić z
    cienia ziemi.
    Łojezusicku, ale by można było wtedy kręcić!

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 22. Data: 2015-09-23 07:52:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 12:36, Stregor pisze:
    > Można też komputer trzymać w próżni, pamiętając, aby nie wychodzić z
    > cienia ziemi.
    > Łojezusicku, ale by można było wtedy kręcić!

    Mocno się mylisz :)
    Przegrzał by się momentalnie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2015-09-23 08:38:07
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Mocno się mylisz :)
    > Przegrzał by się momentalnie.

    Fakt. Pojechałem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 24. Data: 2015-09-23 10:04:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 12:36, Stregor pisze:
    > Można też komputer trzymać w próżni, pamiętając, aby nie wychodzić z
    > cienia ziemi.
    > Łojezusicku, ale by można było wtedy kręcić!
    A co by wtedy odprowadzało ciepło? Tak pytam, bo maturę robiłem przed
    rządami Giertycha :-P

    Maciek

  • 25. Data: 2015-09-23 10:11:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 08:38, Stregor pisze:
    > Fakt. Pojechałem ;)
    Trzeba było jakąś domową instalację do skraplania azotu zaproponować ;-)

    Maciek

  • 26. Data: 2015-09-23 10:14:37
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2015-09-23 o 10:04, Maciek pisze:
    > A co by wtedy odprowadzało ciepło? Tak pytam, bo maturę robiłem przed
    > rządami Giertycha :-P

    No dyć pisałem, że zmaściłem :D
    Pierwsza myśl - "bardzo zimno" :D
    Drugiej myśli - brak, przycisk "wyślij"

    To jak w filmach SF, w których te wszystkie lasery w próżni robią
    "wzium! wzium!"

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 27. Data: 2015-09-23 10:37:19
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 10:14, Stregor pisze:

    > To jak w filmach SF, w których te wszystkie lasery w próżni robią
    > "wzium! wzium!"

    Spróbuj obejrzeć finałowy atak na "gwiazdę śmierci " zamiast w tehaixie
    i deteesie - z wyłączoną fonią;)

    --
    LP PL

  • 28. Data: 2015-09-23 10:47:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 10:14, Stregor pisze:
    > No dyć pisałem, że zmaściłem :D
    > Pierwsza myśl - "bardzo zimno" :D
    > Drugiej myśli - brak, przycisk "wyślij"
    Ja zaś czytam i odpowiadam po kolei, więc nie było pytania ;-)

    Maciek

  • 29. Data: 2015-09-23 10:55:04
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 23 Sep 2015 10:14:37 +0200
    doszła do mnie wiadomość <56025f6e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    od Stregor <s...@w...to.gmail.com> :

    >No dyć pisałem, że zmaściłem :D
    >Pierwsza myśl - "bardzo zimno" :D
    >Drugiej myśli - brak, przycisk "wyślij"

    A druga myśl to specjalny wentylator chłodzący przeznaczony do pracy w
    próżni ;)

    >To jak w filmach SF, w których te wszystkie lasery w próżni robią
    >"wzium! wzium!"

    Przyzwyczaiłem się do grawitacji tam, gdzie jej nie powinno być,
    łamania praw zachowania, nawet prędkość 10000c mnie przestała razić.

  • 30. Data: 2015-09-23 11:13:25
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 07:52, Mirek Ptak pisze:

    > Mocno się mylisz :)
    > Przegrzał by się momentalnie.

    A co z promieniowaniem termicznym?

    --