  • Data: 2017-01-12 14:16:27
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Jan 2017 13:42:49 +0100, ddddddddddddd napisał(a):

    > no to napisz w jaki sposób byś spełnił wymóg kontroli pracownika przez
    > pracodawcę, jeżeli ten pracownik ma auto służbowe pod domem? No i kto za
    > to zapłaci (pytanie retoryczne - wiem że pracodawca)

    Przede wszystkim nie wymóg tylko możliwość. Jak pracodawca nie lubi
    kontrolować osobiście to niech wynajmie kontrolera albo się ubezpieczy
    od przepadku samochodu. Jak nie wierzy kierowcom to niech nie daje wozu
    do garażowania pod domem. Niech zatrudnia sensownych ludzi, niech bierze
    zastaw od kierowcy itd. jego firma, jego kłopot. A koszty mu się zwrócą
    po 10 latach prowadzenia firmy przez brak podwyżek ubezpieczenia, brak
    kosztów napraw rozbitków niedoszacowanych przez ubezpieczyciela,
    staranniejszą eksploatację taboru przez odpowiedzialnych ludzi i
    oszczędność na nerwach - czy Władziu dojedzie do Barcelony czy zapije po
    drodze.
    --
    Jacek
    I hate haters.