  • 11. Data: 2009-05-08 08:57:10
    Temat: Re: Chusteczki do czyszczenia LCD
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Clin z octem i papierowy ręcznik ale nie kuchenny tylko kiblowy najlepiej
    niebieski. Zero smóg.

    PC

  • 12. Data: 2009-05-08 09:29:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Skorupa" gtvcpc$kil$...@m...internetia.pl

    > Najlepsza jest zwykła lekko zwilżona wodą ściereczka

    Ja idę z notebookiem do łazienki, leję na matrycę kilka kropel wody
    z mydłem w płynie i smaruję palcami po całej powierzchni, czasami
    dolewając kilka dodatkowych kropel... A później to płuczę -- wodą
    kapiącą a palców, po czym wycieram (lub nawet nie wycieram)
    mikrofazową ścierką do optyki plastykowej. :)

    Mydło kostkowe nie nadaje się do tego (; celu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-05-08 13:25:52
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "Jacek" <o...@f...cy> napisał w wiadomości
    > ślicznie moitor spieprzył... papierem toaletowym. A te ręczniki
    > papierowe to prawie to samo:)

    wszystko zalezy jak mocno przyciskasz ;)

    Raist

  • 14. Data: 2009-05-09 15:10:20
    Od: "Rafal \(sxat\)" <gonzak@(op).pl>

    > Próbowałem różnych wynalazków i zawsze zostawały wstrętne smugi. Pomógł
    > dopiero porządny płyn do szyb (ja używam "Clean" ze spirytusem) i
    > papierowy

    sciereczka do okularów jest najlepsza ;)

    rf

    --
    http://www.sxar.pl/_wis/ elektroniczny dziennik lekcyjny - najlepszy na
    swiecie!

  • 15. Data: 2009-05-11 18:22:33
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba ikov napisała na pl.comp.pecet:

    > ale to i tak lepsze niż w pracy, gdzie ktoś co chwilę wsadza
    > Ci paluch w ekran aż zniekształca się obraz i mówi: o to to.

    Zabiłbym.

    A poważnie to zawsze walę po paluchach. Odruchowo i bezwarunkowo.

    Marcin Kocur