  • Data: 2019-11-22 21:48:39
    Temat: Re: Chylę czoła przed inzynierami z Elektroluxa
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Nie muszę pamiętać bo jestem na bieżąco. W samochodzie za który z 6 lat temu
    zaplacilem 3850 zlotych blacharz miesiąc temu zrobil blachę. To żaden zabytek I
    klasy. 7 tysiecy naprawa kosztowala. Trzy miesiące czekałem zeby zaczął robić, tyle
    ma pracy. Warto mi było zrobić bo za podobny, troche mlodszy w nieznanym stanie
    musialbym zaplacic z 25 tysiecy. Inny znajomy mechanik remontujący silniki śmieje się
    że roboty ma do końca życia i jeszcze na 10 lat. Z 8 lat temu chciałem kupić używany
    silnik bo ten co miałem ledwo zapalal, taki był zużyty. Znalazlem i pytam w jakim
    jest stanie. Ma wymienione uszczelki. Jak spytalem czy takie metalowe na tłokach też
    to tych akurat nie miał wymienionych. Zrobiłem remont kapitalny starego i był jak
    nowy.