  • 41. Data: 2014-11-25 11:22:34
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-11-24 o 17:16, Pszemol pisze:

    > Czyżbyś uważał, że liczba pikseli w matrycy jako jedyny znany parametr
    > definiuje wystarczająco cyfrowy aparat fotograficzny?
    > Czy możesz oceniać aparat jako lepszy bo ma więcel pikseli bez sprawdzania
    > innych parametrów?

    Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na
    końcu zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę
    dobry :)

  • 42. Data: 2014-11-25 11:53:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
    > Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.
    >
    > Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    > starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.
    >
    > Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilność i
    > poświętliwość czasową ale nie tylko) głosi "dobrą nowinę" i to nie
    > przebierając w środkach czy to kłamstwem czy innym podstępem,
    > kombinuje jak by tu wypromować markę.
    >
    > Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy
    > zwykły nadmiar czasu i trolling?

    Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie
    można powiedzieć o tobie. Bo ty tylko o dupie maryni i swoich fobiach. A
    już to przekręcanie prostych słów świadczy ewidentnie o daleko
    posuniętym debilizmie.

  • 43. Data: 2014-11-25 12:04:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "kosmos" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na końcu
    >zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę dobry :)

    Jest dobry, dźwięk tez nieźle nagrywała.

  • 44. Data: 2014-11-25 12:41:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > A co innego robimy?

    No ja czytam argumenty w stylu "po co tu piszesz" ostatnio...

  • 45. Data: 2014-11-25 12:49:29
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 08:59, Budzik pisze:
    > A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
    > Co ten Pszemol tak was denerwuje?

    Pozwolę sobie odpowiedzieć. No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują
    ponieważ tak jak nie lubię większości reklam w TV tak nie lubię reklamy
    iPhone w Usenecie. Poza tym Pszemol nie potrafi przyznać że w (nawet
    najnowszym) iPhone są wady w porównaniu z konkurencją - jak np. w iPhone
    6/6+: brak slotu na kartę pamięci, niestandardowy kabelek, brak
    wodoszczelności / pyłoszczelności, brak ładowarki indukcyjnej, ogromna
    hermetyczność środowiska użytkownika i dla programisty, wygórowana cena.
    Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu.

    Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym
    fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych
    mniej zorientowanych klientów na smartfona.

  • 46. Data: 2014-11-25 13:15:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >No ja czytam argumenty w stylu "po co tu piszesz" ostatnio...

    A ja czytam, ze mylę operacyjna z masowa.

  • 47. Data: 2014-11-25 16:48:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Netx <n...@c...pl> wrote:
    > No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię
    > większości reklam w TV tak nie lubię reklamy iPhone w Usenecie.

    Czy każdy pozytywny komentarz na temat komercyjnego produktu to
    automatycznie reklama? Czy jednak można coś dobrego pochwalić i takiej
    wypowiedzi nie odbierzesz za reklamę? Zastanów się, proszę, gdzie dla
    Ciebie biegnie granica...

> [...]
    > pyłoszczelności, brak ładowarki indukcyjnej, ogromna hermetyczność
    > środowiska użytkownika i dla programisty, wygórowana cena.

    Wszystkie te tematy były bardzo szczegółowo omawiane na tej grupie i
    wyraźnie tłumaczyłem że przypisanie do jakiejś cechy etykietki "wada"
    bardzo zależy od subiektywnych potrzeb klienta.
    Przykładem tej względności jest np. wielkość urządzenia: dla mnie duży
    rozmiar iPhone6+jest wadą i rozważam poważnie wymianę swego wysłużonego
    iPhone4 na iPhone5S ale dla kogoś, kto używał Samsunga Note i chce kupić
    sobie coś lepszego rozmiar iPhone6+ jest dla niego zaletą.

    Żadna z tych "wad" iPhona jakie wyżej wymieniłeś nie jest *dla mnie* wadą,
    bo albo do czegoś zupełnie nie przywiązuję wagi (nowy typ kabelka Apple
    moim zdaniem jest nawet fajniejszy, dziala wetknięty w obie strony, i
    bardziej niezawodny niż MicroUSB ktore juz parę razy musialem wymieniać w
    innych telefonach, w jednym nawet gniazdko uUSB padło) albo teza o
    "wygórowanej cenie" jest po prostu nieprawdą bo jest wiele smartfonów na
    świecie dużo droższych i listę ich tu podawałem.

    > Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu.

    I dlatego że Ci się design Appla nie podoba denerwują Cie moje wypowiedzi
    na tej grupie? :-)) chyba się zagalopowałeś nieco w tych negatywnych
    emocjach i zapomniałeś, że nie o iPhone miałeś pisać tylko o tym czemu Cię
    moje wypowiedzi denerwują!

    > Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym
    > fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych
    > mniej zorientowanych klientów na smartfona.

    Nie zdementowałem też pogłoski jaką propaguje Ghost że szukam narzeczonej
    :-)
    Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani
    cyklistą.
    Po co miałbym wdawać się w takie tematy?

    Ludzie różne rzeczy wymyślają...
    Ci co wierzą i chcą wierzyć w takie brednie i tak będa w nie wierzyć,
    niezależnie od tego co powiem. Mało tego, dla takich ludzi "tylko winny się
    tłumaczy", więc im więcej będę dementował tym bardziej będą przekonani do
    swojej urojonej racji...

    Chwalę iPhone bo używam od ponad 4 lat i dobrze go znam - jest to bardzo
    dobry produkt i jestem po prostu z niego zwyczajnie zadowolony. Zawiedziony
    jestem rozmiarami iP6 i mam nadzieję, że wciąż dostępny iPhone 5S nie jest
    ostatnim modelem w tym rozmiarze.

  • 48. Data: 2014-11-25 16:48:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kosmos <a...@u...pl> wrote:

    > Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na
    > końcu zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę dobry :)

    Ale widzisz... Zmienia fakty właśnie, bo mimo że aparat w iPhone ma mniej
    megapikseli to jednach zdjęcia robi lepsze niż ten aparat z Nokii z większą
    ilościa megapikseli.

    A więc racja, że aparat foto w Nokii 1020 jest naprawdę dobry.
    Faktem jest jednak, że ten w iPhone 6 jest lepszy.

    http://www.dxomark.com/Phones/Apple-iPhone-6-and-6-P
    lus-overview-Bigger-Better/iPhone-6-vs-Nokia-1020

  • 49. Data: 2014-11-25 16:48:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <i...@j...ru> wrote:
> [...]
    > już to przekręcanie prostych słów świadczy ewidentnie o daleko posuniętym

    Dziękuję.

  • 50. Data: 2014-11-25 16:48:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
    > Co ten Pszemol tak was denerwuje?

    Sam się właśnie często zastanawiam co takiego jest w moich wypowiedziach że
    jest atrakcyjne dla takich awanturników :-)
    Bo ja dużo chętniej, przyznam, pogadałbym chłodno i rzeczowo z rozsądnymi
    ludźmi. Bez tych chamskich i wulgarnych przepychanek jakie tu Ghost z
    kolegami tak lubi... :-(