  • Data: 2018-07-10 18:36:52
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 17:56:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    składających się na ogólną wydajność smartfona czy tabletu.
    > żaden tego typu test nie jest "wyrocznią",
    zgadzam się

    > Takie marudzenie jak u skaleczonej 3 letniej dziewczynki.
    > Ten kto jest autorem zacytowanej wypowiedzi, musiałby najpierw
    > przywrócić ustawienia fabryczne i niestety pojedyńczo instalować
    > programy,

    Ja kiedyś znałem na pamięć kod do WIndowsa98 bo tak często
    go reinstalowałem. A miałem przecież niezły sprzęt jak na tamte czasy.
    A teraz mam biznesowego della z 2012 roku
    z systemem zainstalowanym nie pamietam kiedy i jeszcze nie miałem
    problemów z muleniem nie mówiąc o niebieskim ekranie.
    Wiec jeśli mówisz że w telefonie/komputerze z 3 GB RAM-u i 4x1,8 GHz zegarem
    trzeba reinstalować system w 2018 roku bo muli.
    To coś jest nie halo nie uważasz?

    Kupiłem żonie MI A1 z czystym andkiem w porównaniu do lumii 640 to jest
    ogromny skok jakościowy i nie mówie tutaj o ilości apek tylko o możliwości otwierania
    pdf.
    W niedziele byłem na zawodach chciałem zobaczyć wyniki.
    Lumia mimo przywrócenia do ustawień fabrycznych ma ogromne problemy z otwarciem a A1
    robi to niemal błyskawicznie.
    Plik z listą 1000 zawodników i ich wynikami ile to może ważyć?
    Chyba że to kwestia operatora A1 jest w Tmobile a Lumia w PLAY.

    btw
    Jeśli to nie tajemnica to co jest w tych 60 aplikacjach?
    Bo próbowałem żonie w A1 zainstalować jakieś potrzebne programy
    i chyba w 20 się zmieściłem .
    I zastanawiam się na komu 60 :)